Της Ελενας Ερμείδου
Ανεβάζει την αξία των μετοχών της η Allianz θα μπορούσε να πει κάποιος αν δει το ύψος της αξίας της επωνυμίας της Allianz. Στα 12,1 δισεκατομμύρια δολάρια έφτασε η αξία της επωνυμίας της το 2019. Νο 1στην παγκόσμια κατάταξη του Interbrand και δίπλα στου κολοσσούς του retail ακούστηκε στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας που διοργανώθηκε την περασμένη εβδομάδα στην Αθήνα.
Η Allianz, παράλληλα ανεβάζει την αξία της μέσα από τα δίκτυα και τους ανθρώπους της. Στην χρονιά που πέρασε διοργάνωσε 134 εκπαιδευτικά σεμινάρια, σε αυτά τα σεμινάρια καταγράφηκαν 1591 συμμετοχές σε 540 εκπαιδευτικές ώρες. Και τρεις κύκλοι επαναπιστοποίησης.
Για το 2020, θέλοντας να δώσει μεγαλύτερη αξία στους ανθρώπους της στοχεύει να δώσει έναν διαφορετικό χαρακτήρα στην εκπαίδευση. Όπως τονίστηκε στο συνέδριο «εκπαίδευση με διαφορετική λογική». Στοχεύει να ανεβάσει όλα τα σεμινάρια σε μία πλατφόρμα και ο εκπαιδευόμενος μεταξύ άλλων να μπορεί να λάβει πιστοποίηση. Στοχεύει επίσης να διαφοροποιήσει το περιεχόμενο της εκπαίδευσης, μελετώντας μεταξύ άλλων τις ανάγκες των καναλιών διανομής, προσφέροντας έτσι στον καθένα διαφορετικά κίνητρα.
Πηγαίνοντας ένα βήμα μπροστά την ασφαλιστική διαμεσολάβηση συνεργάζεται με τον ΕΙΑΣ και το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, καθώς και τον Ευρωπαϊκό Τομέα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης.
Τέλος στο κλείσιμο του έτους σχεδιάζει να λανσάρει νέα υπηρεσία ανάλυσης και ανατροφοδότησης του πελάτη .