Την είσοδο της και επίσημη έναρξη λειτουργίας στην ελληνική αγορά από 15 Φεβρουαρίου ανακοίνωσε χθες η Max Media.
Το διεθνές δίκτυο ανεξάρτητων media agencies έχει παρουσία σε 58 χώρες, με συνολικά media billings 15 δις δολαρίων για το 2018 ενώ τους τελευταίους δώδεκα μήνες έχει αποσπάσει περισσότερο από τριάντα κλαδικά βραβεία και διακρίσεις.
Το διεθνές πελατολόγιο της περιλαμβάνει πληθώρα μεγάλων διαφημιζόμενων και brands όπως, ανάμεσα σε άλλους, Marks & Spencers, HSBC, Kellogs και Reed Group. “Είμαστε ιδιαίτερα ευτυχείς που ξεκινάμε τη λειτουργία μας στην Ελλάδα καθώς η διαφημιστική αγορά έχει υψηλή προοπτική δυναμικής ανάπτυξης μέσα από ένα νέο περιβάλλον στα media το οποίο δημιουργεί ραγδαία αυξανόμενη ζήτηση για παροχή ολιστικών υπηρεσιών, όπως αυτές που παρέχει το δίκτυο μας μέσω αποκλειστικών τοπικών συνεργατών που χρησιμοποιούν την τεχνογνωσία μας και τις καινοτόμες λύσεις μας” δήλωσε ο Stuart Smith, CEO της Max Media.