Έντονη κινητικότητα επικρατεί στον ΟΛΠ, καθώς, ενάμιση χρόνο μετά την ανάληψη της διοίκησης από τους Κινέζους της COSCO, βρίσκονται σε πλήρη ανάπτυξη τα σχέδια για ενίσχυση της θέσης του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας.
Προτεραιότητα αυτήν τη στιγμή αποτελεί η υλοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων, εν αναμονή της έγκρισης του master plan του Οργανισμού, που εκτός απροόπτου θα έχει δοθεί μέχρι τις αρχές Ιουνίου.
Ήδη μέσα στο 2018 ξεκινούν επενδύσεις που ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ σε προϋπολογισμό και αφορούν τον σταθμό των αυτοκινήτων, τη ΝΕΖ, τη νότια επέκταση του λιμένα, τον ΟΔΔΥ και τη μερική ανακατασκευή του Προβλήτα 1.
Ταυτόχρονα, όμως, η διοίκηση ήδη κάνει κινήσεις αλλαγής πολιτικής στο κομμάτι των πελατών, με έμφαση στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων, την αύξηση των χρηστών αλλά και του όγκου διακίνησης φορτίων.
Στόχος, όπως δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος του Oργανισμού, captain Fu Chengqiu, να γίνει ο Πειραιάς το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου.
Μέσα σε έναν χρόνο μάλιστα, ο Πειραιάς αναρριχήθηκε 57 θέσεις στην παγκόσμια κατάταξη, από την 93η στην 36η θέση μεταξύ όλων των λιμανιών στον κόσμο, καθώς η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων έφτασε τα 4,125 εκατ. ΤΕUs.