Η βιώσιμη ανάπτυξη και η αειφορία αποτελούν στρατηγική επιλογή της Daikin Hellas.

Σε ψηφιακή συνέντευξη Τύπου παρουσιάστηκαν τα νέα συστήματα VRV 5 S.

Η Daikin προωθεί την επόμενη γενιά ψυκτικών μέσων R-32 και κλιμακώνει τη συνεργασία της με περιβαλλοντικούς φορείς διεθνώς, προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος μείωσης των F-gases κατά 80% μέχρι το 2050.

Το νέο σύστημα VRV 5 S της εταιρίας, που παρουσιάστηκε σήμερα, αντανακλά πλήρως αυτήν την πράσινη φιλοσοφία, αφού βασίζεται σε R-32 και αξιοποίηση ανακυκλώσιμων υλικών.

  • «Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών παγκοσμίως είναι ένας ακόμα παράγοντας που θα δημιουργήσει αυξημένη ζήτηση για θέρμανση και κλιματισμό μέχρι το 2050. Η πρόκληση για όλους μας είναι να καλύψουμε αυτή τη ζήτηση λοιπόν  με έναν ενεργειακά αποδοτικό και βιώσιμο τρόπο. Στη Daikin το όραμά μας είναι να παρέχουμε το Ιδανικό Κλίμα όντας παράλληλα ένας κατασκευαστής με ουδέτερο ενεργειακό αποτύπωμα. Με το VRV 5 S πραγματοποιούμε αυτή μας τη δέσμευση» ανέφερε ο κύριος Δημήτρης Καλογεράς, Διευθυντής Επαγγελματικών Εφαρμογών της Daikin Hellas.

H κ. Χριστίνα Αντωνίου, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Daikin Hellas παρουσίασε τη διεθνή περιβαλλοντική  στρατηγική της εταιρίας, η οποία έχει ως βασικό στόχο τον περιορισμό των επιδράσεων των συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού στο φαινόμενο του θερμοκηπίου, συμβάλλοντας καθοριστικά στην αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και τη δημιουργία βιώσιμων πόλεων.

  • «Το όνομα της Daikin βρίσκεται σε όλη τη μακροχρόνια ιστορία του πίσω από κάθε ορόσημο στον κλάδο των συστημάτων κλιματισμού, οδηγώντας τις εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Ήμασταν άλλωστε η πρώτη εταιρία που εισήγαγε το ψυκτικό υγρό R-32, το οποίο σύμφωνα με έρευνες μπορεί να συμβάλλει στον περιορισμό του φαινομένου του θερμοκηπίου κατά 72%» ανέφερε η κυρία Αντωνίου.

Η κυρία Αντωνίου παρουσίασε την περιβαλλοντική αποστολή της μητρικής εταιρίας, που έχει θεμελιωθεί πάνω στην αντίληψη ότι η βιομηχανία συστημάτων θέρμανσης και κλιματισμού πρέπει να είναι στρατηγικός εταίρος στην παγκόσμια προσπάθεια για το κλίμα.

Στόχος της εταιρίας στην Ελλάδα είναι να εδραιωθεί στην προσφορά βιώσιμων λύσεων και στην εμπειρία πώλησης, διατηρώντας την ηγετική της θέση κα αγγίζοντας ένα κύκλο εργασιών 100 εκατομμυρίων ευρώ.

Η βιωσιμότητα βρίσκεται στο επίκεντρο του στρατηγικού πλάνου Fusion 2025 για το οποίο η εταιρία θα ανακοινώσει περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο χρονικό διάστημα.

Η DAIKIN

Η βιομηχανία DAIKIN ιδρύθηκε το 1924 στην Ιαπωνία και με την παρουσία της συνέβαλε αποφασιστικά στην πρόοδο και στην εξέλιξη του κλάδου. Η DAIKIN διαθέτει περισσότερες από 80 μονάδες παραγωγής και 213 θυγατρικές σε όλο τον κόσμο. Η ανοδική πορεία της εταιρείας και η εδραίωσή της στον παγκόσμιο χάρτη αποτυπώνεται στον συνεχώς αυξανόμενο κύκλο εργασιών, ο οποίος το 2019 ξεπέρασε τα €20 δις συνολικά και τα €2.1 δις στην Ευρώπη. Η εταιρεία επενδύει επίσης στο προσωπικό της, το οποίο αυξάνεται συνεχώς και ανέρχεται σήμερα σε σχεδόν 80.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, εκ των οποίων πάνω από 6.100 εργάζονται στην DAIKIN Europe N.V. και στις θυγατρικές της, εξυπηρετώντας αποκλειστικά τις ανάγκες της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής.

Η πρωτοποριακή ανάπτυξη προϊόντων και η ασυναγώνιστη ποιότητα και ευελιξία των ολοκληρωμένων λύσεων, η εξαιρετική αποδοτικότητα των συμπιεστών και η τεχνολογία inverter, μέχρι και οι πρόσφατες καινοτομίες στα ψυκτικά μέσα και στο σχεδιασμό προϊόντων για μέγιστη εποχιακή απόδοση, κατατάσσουν τη DAIKIN στην πρώτη γραμμή της ενεργειακής αποδοτικότητας και της καινοτομίας.

 DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς Α.Ε

Η DAIKIN ξεκίνησε τις δραστηριότητές της στην Ελλάδα στην δεκαετία του 1980, ενώ το 2004 ιδρύθηκε το DAIKIN Europe Γραφείο Ελλάδος. Το 2006 το Γραφείο Ελλάδος μετατράπηκε σε Ανώνυμη Εταιρεία, θυγατρική του ομίλου της DAIKIN με την επωνυμία: DAIKIN Συστήματα Κλιματισμού Ελλάς ΑΕ, πιστοποιώντας τη σημαντική της θέση στην αγορά της χώρας. Στόχοι της εταιρείας είναι  η εδραίωσή της ως νούμερο 1 κατασκευαστή συστημάτων κλιματισμού στην αγορά, η προώθηση της τεχνολογίας και των νέων προϊόντων της, η συνεχής προσπάθεια για ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού δικτύου πωλήσεων και η βελτίωση των υπηρεσιών πριν και μετά την πώληση