Αυξημένη +10% τον Οκτώβριο η επιβατική κίνηση στο ΔΑΑ “Ελευθέριος Βενιζέλος”. Υψηλότερα +12,9% στο 9μηνο.

Σταθερά ανοδική η πορεία των οικονομικών μεγεθών για τον μεγαλύτερο αερολιμένα της χώρας, καθώς ευνοείται από την σταδιακή διεύρυνση της τουριστικής περιόδου.

Με γνώμονα τα μεγέθη τρίτου τριμήνου επιβεβαιώνονται παράγοντες του κλάδου αερομεταφορών οι οποίοι αναφέρονται σε επιμήκυνση προς το εννιάμηνο,

Η διοίκηση ξεκίνησε διαγωνισμό για έργα 188 εκατ. ευρώ (αρχική φάση ενός ευρύτατου επενδυτικού προγράμματος επέκτασης/αναβάθμισης στην “πρώτη κατηγορία” ( * ) της Ευρώπης.

Στα 195,1 εκατ.€ τα καθαρά κέρδη (9μηνο), με άνοδο +16,9% στα προσαρμοσμένα ebitda.

Ωστόσο, σε αναντιστοιχία η επιχειρηματική/οικονομική απογείωση με την επενδυτική/χρηματιστηριακή καθήλωση σε επίπεδα χαμηλότερα αυτών της εισαγωγής στο Χρηματιστήριο Αθηνών.

Καθηλωμένη αρκετά κάτω από τα 8,2 ευρώ– μακράν από τα υψηλά των 9,56 ευρώ (το διήμερο της εισαγωγής) με ελάχιστη τιμή (έτους) τα 7,30 ευρώ.

Ομως, το τελευταίο διάστημα κάτι φαίνεται να αλλάζει ως προς την επενδυτική τροχοδρόμηση της μετοχής.

Οντως, στο διήμερο 24-25 Οκτωβρίου άλλαξαν χέρια- μέσω προσυμφωνημένων εντολών- περί το ένα ( 1 ) εκατ. μετοχές.

Ακολούθησε (την Δευτέρα) η κάλυψη της εισηγμένης από την Eurobank Equities. Με τιμή-στόχο τα 8,40 ευρώ και σύσταση “hold” οι αναλυτές εκτιμούν μέση ετήσια αύξηση καθαρών κερδών 4% από το 2027 έως το 2035.

Στα 2,367 δισ.€ η αποτίμηση, έχει ενισχυθεί +5,12% σε διάστημα μηνός.

 

=================================================

  • ( * ) στην 18η θέση της σχετικής κατάταξης των busiest airports in Europe. Με 28.108.238 επιβάτες το 2023 από 22.728.668 το 2022, ανέβηκε μία θέση διεκδικώντας με αξιώσεις να ξεπεράσει τα αεροδρόμια Ζυρίχης (28.885.506) και Βιέννης (29.533.186).
    Στο ενδεχόμενο υπέρβασης των 33 εκατ. το “Ελευθέριος Βενιζέλος” θα μπορεί να βρεθεί στην πρώτη 10άδα- που λογίζεται ως κατηγορία ΑΑΑ+ με επενδυτικούς όρους.

=====================================================