Για καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας της Eurobank
Συνεχίζονται οι διακρίσεις και οι βραβεύσεις για την Ogilvy με ένα ακόμα χρυσό βραβείο, αυτήν τη φορά στον διεθνή θεσμό IPRA Golden World Awards 2024 και συγκεκριμένα στην κατηγορία της εσωτερικής επικοινωνίας. Το βραβείο απονεμήθηκε στην Ogilvy στο πλαίσιο της τελετής βράβευσης που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Οκτωβρίου στο Βελιγράδι.
Η διεθνής αυτή διάκριση αφορά στην καμπάνια της Eurobank με τίτλο ‘Σκεφτόμαστε πρωτοποριακά. Δουλεύουμε διαφορετικά’. Πρόκειται για μια διαφορετική και πρωτοποριακή καμπάνια εσωτερικής επικοινωνίας που βασίστηκε στο χιούμορ και την ανατροπή και στόχο είχε την εδραίωση μιας νέας εργασιακής κουλτούρας για το σύνολο των 6.500 εργαζομένων της τράπεζας.
Η καμπάνια ξεχώρισε για τη δημιουργικότητα, αλλά κυρίως για την αποτελεσματικότητά της, καθώς συνέβαλε καθοριστικά στην υιοθέτηση και τη συστηματική/ καθημερινή εφαρμογή της νέας εργασιακής κουλτούρας.