Οι αρχές A.C.E. του CEO Cho περιλαμβάνουν: “Aim for Clarity”, θέτοντας μετρήσιμους στόχους, αναλύοντάς τους σε στάδια και παρουσιάζοντας σαφή αποτελέσματα, “Conduct with Agility” για τον γρήγορο εντοπισμό των βασικών ζητημάτων και την προώθηση ενός παραγωγικού εργασιακού περιβάλλοντος, ενώ παράλληλα βάζοντας σε προτεραιότητα τις εργασίες, και “Excellence in Process” – ενθαρρύνοντας τους υπαλλήλους να καθορίσουν ενεργά τους ρόλους και τις ευθύνες τους, να ενισχύσουν τη συνεργασία με τους ενδιαφερόμενους, να αναλύσουν σχολαστικά όλες τις διαδικασίες και να κατανείμουν τους πόρους κατάλληλα.
Ο κ. Cho τόνισε επίσης τη σημασία της σωστής ηγετικής συμπεριφοράς. “Η ισχυρή θέληση και η επιμονή, και όχι το ταλέντο ή η ευφυΐα, είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη των ονείρων σας”. Πρόσθεσε ότι κάθε εργαζόμενος θα πρέπει όχι μόνο να ηγηθεί της δικής του αλλαγής αλλά και να καθοδηγήσει τους άλλους στην ευρύτερη μεταμόρφωση της LG σε έναν οργανισμό υψηλών επιδόσεων.
Ο κ. Cho υπογράμμισε περαιτέρω την εταιρική νοοτροπία ως θεμέλιο για τη μελλοντική ανάπτυξη και εξέλιξη της εταιρείας. Μια θετική και δυναμική εταιρική νοοτροπία απαιτεί ένα περιβάλλον όπου οι εργαζόμενοι μπορούν να απολαμβάνουν τη δουλειά τους και να έχουν την ευελιξία να μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο εργάζονται για να αναπτυχθούν και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Σύμφωνα με αυτό, το ”REINVENT LG“ ενθαρρύνει όλους της εργαζόμενους της LG να συνεργάζονται και να καινοτομούν. Το REINVENT LG, που ξεκίνησε αρχικά για να προωθήσει μια υγιή εταιρική νοοτροπία, έχει επεκταθεί σε ολόκληρη την εφοδιαστική αλυσίδα της εταιρείας και έχει γίνει καταλύτης για την καινοτομία της διαχείρισης «υψηλής απόδοσης».
Ολοκληρώνοντας την ομιλία του, ο CEO Cho περιέγραψε τρία σημεία εστίασης: “Product”, που περιλαμβάνει τα επιχειρηματικά μοντέλα και τις στρατηγικές που σχετίζονται με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της LG- “Process”, που υποδηλώνει τις επιχειρησιακές μεθόδους της εταιρείας- και “People”, που δίνει έμφαση στην ενίσχυση των δεξιοτήτων των εργαζομένων. Εστιάζοντας σε αυτούς τους κεντρικούς τομείς και εφαρμόζοντας τις αρχές της διοίκησης και της ηγεσίας, η LG αναμένει βραχυπρόθεσμες βελτιώσεις στις πωλήσεις και τα λειτουργικά κέρδη και μακροπρόθεσμες βελτιώσεις στο επιχειρηματικό χαρτοφυλάκιο και την εταιρική αξία της.
Σε σχέση με το “Product”, ο κ. Cho υπογράμμισε πως η LG μετριάζει τις επιπτώσεις της υποτονικής παγκόσμιας οικονομίας, εστιάζοντας στη συνδρομητική της δραστηριότητα. Αυτό το νέο επιχειρηματικό μοντέλο έχει αποδειχθεί επιτυχημένο παρά τη μείωση της ζήτησης στην αγορά οικιακών συσκευών. Συζητώντας το κομμάτι “Process”, ανέπτυξε το “Affectionate Intelligence”, τη λύση AI της LG που δημιουργήθηκε από δεδομένα εμπειρίας πελατών, και διερεύνησε διάφορες εφαρμογές AI. Στην ενότητα “People”, ο CEO παρουσίασε διάφορα συστηματικά προγράμματα κατάρτισης και πρωτοβουλίες υποστήριξης που εφαρμόζει επί του παρόντος η LG.
Το 10ο CEO F.U.N. Talk έλαβε χώρα στο LG Twin Tower στη Σεούλ της Νότιας Κορέας και το παρακολούθησαν πάνω από 10.000 εργαζόμενοι. Κατά τη διάρκεια του 2024, ο CEO Cho σχεδιάζει να συμμετάσχει και να επικοινωνήσει με περισσότερους υπαλλήλους της LG επεκτείνοντας το πρόγραμμα σε άλλες επιχειρησιακές τοποθεσίες στην Κορέα, συμπεριλαμβανομένων των Changwon, Pyeongtaek και Gumi.