Προβλήματα στην αγορά των ΗΠΑ αντιμετωπίζει η CHILLBOX ύστερα από την διακοπή της συνεργασίας με τον Master Franchisee των ΗΠΑ με αποτέλεσμα την επιστροφή του τζίρου στα επίπεδα του 2013.
Προκειμένου να ξεπεράσει το εμπόδιο αυτό, η διοίκηση της εταιρείας προχώρησε σε εμπορικές συνεργασίες με τρεις επιχειρηματίες στη Νέα Υόρκη, Βοστόνη και Καλιφόρνια, οι οποίοι άνοιξαν και λειτουργούν ήδη ισάριθμα καταστήματα λιανικής.
Παράλληλα και με το άνοιγμα, αρχές του 2017 δυο καταστημάτων λιανικής στη Σαουδική Αραβία (λειτουργούν τρία στο σύνολο), η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ενίσχυση της κερδοφορίας της. Το α ́ τετράμηνο του 2017, οι πωλήσεις αυξήθηκαν 40% σε σχέση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2016, όπως σημειώνεται στην οικονομική έκθεση.
Στην ίδια έκθεση σημειώνεται πως επειδή τα ίδια κεφάλαια της εταιρείας κατά την 31/12/2016 έχουν καταστεί αρνητικά και ανέρχονται σε -99.597,09 ευρώ θα πρέπει να υιοθετηθούν τα κατάλληλα μέτρα.
Το 2016 ο τζίρος της εταιρείας υποχώρησε στις 647.263,50 ευρώ, δηλαδή στα επίπεδα του 2013, έναντι 987.157,10 ευρώ που ήταν το 2015 παρουσιάζοντας μείωση 34,43%.
Τα μικτά αποτελέσματα (κέρδη) διαμορφώθηκαν στα 197.308,40 ευρώ έναντι κερδών 290.551,28 ευρώ καταγράφοντας πτώση 32,09%, γεγονός που οφείλεται στην μείωση του κύκλου εργασιών της εταιρείας.
Σε ό,τι αφορά τα καθαρά αποτελέσματα (ζημιές) χρήσεως προ φόρων άγγιξαν τη χρήση 2016 σε – 96.933,51 ευρώ έναντι αποτελεσμάτων (ζημιών) -12.675,36 ευρώ.
“Οι πωλήσεις της CHILLBOX γίνονται μόνο στο εξωτερικό και δεν επηρεάζονται από το αρνητικό οικονομικό κλίμα που επικρατεί στην εγχώρια αγορά”, σημειώνεται στην έκθεση. Η Chillbox είναι Ελληνική αλυσίδα καταστημάτων frozen yogurt, αριθμώντας περισσότερα από 60 καταστήματα σε 9 χώρες. Ιδρύθηκε το 2012, στην Ελλάδα, και τα προϊόντα της παράγονται κατ’ αποκλειστικότητα από την ΠΑΓΩΤΑ ΔΩΔΩΝΗ ΑΒΕΕ.