Την Ελλάδα επέλεξε η ιαπωνική Canon, από τις πιο γνωστές εταιρείες στο χώρο των καταναλωτικών ηλεκτρονικών προϊόντων, για να εγκαταστήσει το ευρωπαϊκό κέντρο προϊοντικής υποστήριξης για εμπορικούς πελάτες και οικιακούς καταναλωτές.
Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, το νέο Κέντρο Προϊoντικής Υποστήριξης, το οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία Teleperformance, εδρεύει στην Αθήνα απασχολεί περίπου 400 μέλη προσωπικού. Το κέντρο, εξυπηρετεί πελάτες σε 22 ευρωπαϊκές χώρες σε 18 γλώσσες. Καλύπτει το σύνολο του χαρτοφυλακίου προϊόντων της Canon, τόσο για οικιακές, όσο και για επιχειρηματικές ανάγκες και παρέχει υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών και τεχνική υποστήριξη προϊόντων.
Πρόκειται για την πρώτη φορά που η Ελλάδα φιλοξενεί αυτού του είδους τις υπηρεσίες για την Canon. Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η κίνηση αυτή υπογραμμίζει τη βούληση της Canon να ενισχύσει την τοπική οικονομία και την αγορά εργασίας, ενώ επιπλέον υπογραμμίζει τη στρατηγική επένδυση της εταιρείας στους πολύτιμους ανθρώπινους πόρους της χώρας, το υψηλό επίπεδο τεχνικής κατάρτισης και τον επαγγελματισμό, εξορθολογίζοντας ταυτόχρονα τις λειτουργίες υποστήριξής της.
Το νέο κέντρο υποστήριξης αναμένεται να καλύψει περίπου 1,2 εκατομμύρια τηλεφωνικές κλήσεις και 500.000 συνομιλίες μέσω e-mail ετησίως, σχετικά με ερωτήματα από επαγγελματίες πελάτες και περίπου 650.000 κλήσεις και 200.000 συνομιλίες μέσω e-mail για καταναλωτικά προϊόντα.