«Η ομάδα του Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos προσφέρει σύγχρονες λύσεις τεχνολογίας, που στόχο έχουν την ενδυνάμωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο που λειτουργούν και να είναι σε θέση να προσφέρουν, αντίστοιχα, υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες τους, αναβαθμίζοντας το επίπεδο του κλάδου». Αυτά αναφέρει, μεταξύ άλλων, στη συνέντευξη που ακολουθεί, ο κ. Γιώργος Αντωνίου, Head of Sales Operations, Κωτσόβολος – Dixons South East Europe.
Ποια τα βασικά στοιχεία του Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos που το κάνουν να ξεχωρίζει στην κάλυψη των αναγκών των επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου;
Η ομάδα του Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos, διαθέτοντας πάνω 50.000 κωδικούς προϊόντων, έχει ως βασική προτεραιότητα να φέρει την τεχνολογία κοντά σε όλες τις επιχειρήσεις και μαζί τους να σχεδιάσουμε εξατομικευμένες λύσεις, προσαρμοσμένες στις ανάγκες των B2B πελατών μας. Για να το πετύχουμε αυτό, διαθέτουμε πληθώρα υπηρεσιών, που ξεκινούν από τη μελέτη και τον σχεδιασμό της λύσης μέσω της εξειδικευμένης ομάδας Presales, την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης και δημιουργίας περιεχομένου μέσω της ομάδας Content Creation, την παροχή ασφαλούς και εγγυημένης παράδοσης μέσω της ομάδας Logistics, την άρτια εγκατάσταση και λειτουργική επίδειξη από την ομάδα των K+ Experts, την υποστήριξη σε θέματα After Sales Support και σαφώς τους ευέλικτους τρόπους χρηματοδότησης που έχουμε εξασφαλίσει για τους επιχειρηματίες.
Θεωρείτε πως το K2B διαθέτει τα εργαλεία για να βοηθήσει μια επιχείρηση να μεταβεί στην ψηφιακή εποχή; Δημιουργούν οι νέες τεχνολογίες προστιθέμενη αξία σε μια επιχείρηση;
Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μεγάλη πρόκληση, αλλά και υψηλή προτεραιότητα των επιχειρήσεων σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας τους. Η ταχύτατη και ραγδαία αλλαγή του εξωτερικού περιβάλλοντος, καθώς και η επιθυμία κάλυψης των αναγκών των πελατών μας οδηγεί στο να προσαρμοστούμε ανάλογα, προσφέροντας ολοκληρωμένες λύσεις που βασίζονται στην ψηφιοποίηση. Η επιχειρηματική στρατηγική της Κωτσόβολος εστιάζει στο να προσφέρει πολλαπλές τεχνολογικές λύσεις στους πελάτες της, για να διαχειριστούν την καθημερινότητά τους εύκολα και αποτελεσματικά, κερδίζοντας έτσι την αφοσίωση αυτών και διασφαλίζοντας παράλληλα την κερδοφορία της. Το γεγονός ότι θεωρούμαστε One-Stop-Shop για τους επαγγελματίες θεωρώ ότι επιβεβαιώνει τα παραπάνω και ενισχύει τη θέση μας στην αγορά.
Κατά πόσο το Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos προσφέρει λύσεις που εφαρμόζονται και σε ένα φυσικό κατάστημα μιας επιχείρησης λιανικής;
Η ομάδα του Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos προσφέρει σύγχρονες λύσεις τεχνολογίας, που στόχο έχουν την ενδυνάμωση των επιχειρήσεων, προκειμένου να βελτιώσουν τον τρόπο που λειτουργούν και να είναι σε θέση να προσφέρουν, αντίστοιχα, υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στους πελάτες τους, αναβαθμίζοντας το επίπεδο του κλάδου.
Έτσι, παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις για τις επιχειρήσεις, όπως:
- Ψηφιακή σήμανση “SIGNAGE 2 DISPLAY”, για τη διαχείριση περιεχομένου και οθονών για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης.
- Εργαλείο καταμέτρησης επισκεψιμότητας για κάθε επιχείρηση, μέσω της ολοκληρωμένης λύσης “CAMERA 2 MEASURE”.
- Ηλεκτρονικές ετικέτες “E-LABELS 2 INFORM”, ένα καινοτόμο σύστημα διαχείρισης και προβολής πληροφοριών για τα προϊόντα που προσφέρει η επιχείρηση.
- Ολοκληρωμένη λύση παροχής μουσικού προγράμματος και υπηρεσιών διαχείρισης “SOUND 2 IMPRESS”, για τη μείωση του κόστους, χωρίς όμως να γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα της μουσικής που ακούγεται σε κάθε χώρο.
- Σύστημα διασφάλισης ποιότητας αέρα “AIR 2 BREATHE”, για καθαρή ατμόσφαιρα στους χώρους επίσκεψης των πελατών και εξοικονόμηση ενέργειας.
Η Κωτσόβολος διαθέτει ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα φυσικών καταστημάτων λιανικής πώλησης στην Ελλάδα. Χρησιμοποιείτε τις λύσεις αυτές και στα φυσικά καταστήματα της Κωτσόβολος;
Η τεχνολογία παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη και στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων, καθώς ζούμε σε μια εποχή όπου το εύρος και η ταχύτητα των εξελίξεων επιδρούν δραστικά στην καθημερινότητά μας. Με γνώμονα αυτό και με στόχο την αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών, αλλά και των ανθρώπων μας, εφαρμόζουμε το σύνολο των λύσεων που προσφέρουμε σε όλα τα σημεία επαφής μαζί τους. Όπως είναι αναμενόμενο, η εφαρμογή τους έχει προσφέρει έμπρακτα οφέλη τόσο στην αγοραστική εμπειρία των πελατών μας όσο και στη διαχείριση των καταστημάτων μας: διαδικασίες έχουν γίνει γρηγορότερες, με μεγαλύτερη ασφάλεια, ενώ απελευθερώνονται ανθρώπινοι πόροι που αξιοποιούνται στην εξυπηρέτηση των πελατών μας.
Ενδεικτικά, σας αναφέρω ότι καθημερινά από τα κεντρικά μας γραφεία διαχειριζόμαστε περιεχόμενο σε πάνω από 11.000 οθόνες, ενημερώνουμε τιμές και πληροφορίες για τα προϊόντα μας σε πάνω από 200.000 ηλεκτρονικές ετικέτες και, τέλος, ελέγχουμε την ενεργειακή κατανάλωση των κτιρίων μας σε ημερήσια βάση.