Κύκλος εργασιών 593,4 εκατ.€, EBITDA 93,5 εκατ.€, και κέρδη μετά από φόρους 45,3 εκατ. για τον Ομιλο, στο 9μηνο.

Ωστόσο, τα μεγέθη 9μηνου-όπως και συνολικά της χρήσης 2024– επιβαρύνονται με εφ’ άπαξ κόστος (λειτουργικής ενσωμάτωσης ) της ΑΝΕΚ, αλλά και για αγορά ρύπων κ.α. που σημαίνει ότι το αντίστοιχο διάστημα του 2025 (υπό Κανονικές Συνθήκες) θα είναι απαλλαγμένο αυτών των βαρών/υποχρεώσεων.

Μεθοδική, διακριτική η προσπάθεια της διοίκησης για τον μετασχηματισμό της Εταιρείας Συμμετοχών, ενδεικτική η απόφαση της γενικής συνέλευσης ( στις 18 Νοεμβρίου) για την απόσχιση του κλάδου θαλάσσιας μεταφοράς επιβατών, ΙΧ οχημάτων και φορτηγών της Attica και της απορρόφησής του από την θυγατρική Blue Star Ferries.

  • Ως σχήμα συμμετοχών η διοίκηση έχει την δυνατότητα και άλλων ανάλογων (και συναφών) ενεργειών- δεδομένων των θυγατρικών και συμμετοχών που διαθέτει από τις ακτοπλοϊκές (SuperFast Ferries, Hellenic Sea Ways κλπ) μέχρι τον τουριστικό/ξενοδοχειακό κλάδο (Attica Blue Hospitality ).

Σημειωτέον πως, στην θυγατρική έχει αναλάβει την θέση του διευθύνοντος συμβούλου τον Γεώργιο Παπάζογλου.

O κ. Παπάζογλου αποτελεί μέλος του European Hotel Managers Association EHMA, με σημαντική εμπειρία στη Διαχείριση και Ανάπτυξη πολυτελών ξενοδοχειακών μονάδων και θέρετρων.

Είναι κάτοχος πτυχίου Διοίκησης Ξενοδοχείων, από το Les Roches Global Hospitality Education, στην Ελβετία.

Χρηματιστές δεν αποκλείουν την αξιοποίηση της Attica Blue Hospitality ακόμη και αυτόνομα, όταν θα διαμορφωθεί ικανό μέγεθος (προσώρας διαθέτει 3 μονάδες, με 300 κλίνες).

Το ενδιαφέρον;

Η διοίκηση του Ομίλου έχει προγραμματίσει παρουσίαση στο διεθνές επενδυτικό κοινό, στο Λονδίνο-τέλη Ιανουαρίου.

Στα 547,1 εκατ.€ η αποτίμηση του Attica Group, με σημαντικό discount έναντι αντίστοιχων ευρωπαϊκών.