του Βάιου Κρόκου
Διφορούμενα είναι τα μηνύματα από την αγορά την ώρα που η ασφαλιστική διαμεσολάβηση καλείται να διαβεί τη δύσκολη στενωπό της υγειονομικής – οικονομικής κρίσης με διατήρηση συμβολαίων, αρχικά, και επέκταση σε νέα παραγωγή.
“Αγκαθί” παραμένει για πολλούς η απουσία φυσικής παρουσίας – επικοινωνίας, ιδιαίτερα όταν μιλάμε για συμβόλαια Υγείας ή άλλα πιο σύνθετα προϊόντα από το αυτοκίνητο. Δεν είναι λίγοι, μάλιστα, αυτοί που τονίζουν την ανάγκη αύξηση των ασφαλίστρων στο κλάδο αυτοκινήτου, που θα στηρίξει σε ένα βαθμό τα έσοδα που πλήττονται σε άλλους τομείς. Η συζήτηση άλλωστε γύρω από το αυτοκίνητο είναι γνωστή εδώ και πολύ καιρό αναφορικά με μειώσεις – εκπτώσεις και παροχές, σε συνδυασμό με τον αμείωτο ανταγωνισμό από πλατφόρμες και διαδίκτυο. Οι ισορροπίες παραμένουν λεπτές και το επόμενο διάστημα αναμένεται να διαφανεί η πορεία, ανάλογα πάντα με την κίνηση στους δρόμους, την συχνότητα και την σφοδρότητα ζημιών που θα διαμορφώσουν το σχετικό loss ratio.
Από την άλλη πλευρά, σύμφωνα με ασφαλιστές, μεγάλη είναι η ανάγκη για νέα προϊόντα με ελκυστικά χαρακτηριστικά και “όχι ένα λίφτινγκ που ανακυκλώνει χαρακτηριστικά παλαιότερων προγραμμάτων“, όπως τονίζουν.
Περισσότερα στο insuranceworld.gr