Σημειώνεται πως μοντέλο της λειτουργίας του «click inside» περιλαμβάνει αγορές με ραντεβού στον εσωτερικό χώρο των καταστημάτων. Δηλαδή, ο πελάτης θα κλείνει ραντεβού συγκεκριμένη ημέρα και ώρα, μέσω τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού καταστήματος.
Στόχος της κυβέρνησης είναι να αποφευχθούν ουρές απ’ έξω από τα καταστήματα αλλά και να λειτουργήσουν περισσότεροι κλάδοι, όπως αυτός της ένδυσης και της υπόδησης, αλλά και των επίπλων.
Τι λέει ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου
Από την μεριά του, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου, ζητά να ανοίξει το λιανεμπόριο αμέσως μετά την Πρωτοχρονιά, με ραντεβού που θα μπορεί να κλείνει ο καταναλωτής για να επισκεφθεί κάποιο κατάστημα.
Όπως υποστηρίζει, η μέθοδος του «click away» δε λειτούργησε για τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις, με αποτέλεσμα να χαθεί για αυτές ο χριστουγεννιάτικος τζίρος. «Από την πρώτη στιγμή που ανακοινώθηκε αυτό το “ημίμετρο”, το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών είχε καταθέσει πρόταση για άνοιγμα του λιανεμπορίου, μέσω προκαθορισμένων επισκέψεων των καταναλωτών στα καταστήματα. Έτσι και θα αποφεύγαμε φαινόμενα συνωστισμού και συγχρωτισμού, αλλά και θα λειτουργούσαν οι επιχειρήσεις», αναφέρει ο κ. Χατζηθεοδοσίου.
«Η προστασία της δημόσιας υγείας είναι η βασική προτεραιότητα όλων μας. Αμέσως μετά όμως έρχεται η προστασία της εργασίας. Ζητάμε το αυτονόητο και η κυβέρνηση οφείλει επιτέλους να ακούσει τις επιχειρήσεις, τους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους που απασχολούνται στο λιανεμπόριο και να δώσει λύση», προσθέτει.