Αυξημένες πωλήσεις σε αξία κατέγραψε το οργανωμένο λιανεμπόριο την εβδομάδα πριν το Πάσχα με βάση τα στοιχεία της Nielsen.
Συγκεκριμένα, οι συνολικές πωλήσεις σε αξία, που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή (9-15 Απριλίου 2018).
Σημειώνεται ότι στην αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου περιλαμβάνονται καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών.
Τα φρέσκα/χύμα προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό 7%
Σύμφωνα με την Nielsen, οι πωλήσεις του λιανεμπορίου και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μια λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.
Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου 2019, στο +6%, με την κατηγορία των τροφίμων & ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.