Στην τελική ευθεία η διαδικασία συγκρότησης των σχημάτων, που θα διεκδικήσουν την χρυσοφόρο σύμβαση της Αττικής Οδού.
Ορόσημο η 20η Απριλίου, οπότε και θα πρέπει να υποβληθούν οι προτάσεις- κατ’ αρχήν- εκδήλωσης ενδιαφέροντος.
Η διοίκηση του ΤΑΙΠΕΔ έχει ανεβάσει στα ύψη τον πήχη για το προσδοκώμενο τίμημα (ακόμη και υπέρ διπλάσιο του αντίστοιχου για την Εγνατία Οδό).
- Μέχρι τώρα επιβεβαιώνεται το σχήμα των Mytilineos-Vinci, η συνέχεια της στενής συνεργασίας ΕΛΛΑΚΤΩΡ- AVAX, η συμφωνία του Macquarie με εταιρεία συμφερόντων Κοπελούζου, όπως και η συμμετοχή του ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με ισχυρό ξένο παίκτη.
Σκοπός της διοίκησης του Ταμείου (Δημήτρης Πολίτης- Παναγιώτης Σταμπουλίδης) η υποβολή των δεσμευτικών προτάσεων να ολοκληρωθεί μέσα στο 2022, για να μην υπάρξει κάποιο κενό στην λειτουργία του οδικού άξονα.
Η Αττική Οδός περιλαμβάνει την Ελεύθερη Λεωφόρο Ελευσίνας – Σταυρού – Σπάτων (μήκους περίπου 52 χιλιομέτρων) και τη Δυτική Περιφερειακή Λεωφόρο Υμηττού (μήκους περίπου 13 χιλιομέτρων).
Tμήμα της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω, που περιλαμβάνει τμήμα της Λεωφόρου ΝΑΤΟ και εκτείνεται κατά μήκος περίπου πέντε χιλιομέτρων, αποτελεί επίσης τμήμα της Αττικής Οδού.
Ο οδικός άξονας διαθέτει συνολικά 29 ανισόπεδους κόμβους (26 κατασκευασμένους και τρεις προγραμματισμένους για το μέλλον) με το κύριο οδικό δίκτυο της περιοχής.
Για την είσπραξη των διοδίων, λειτουργούν επί του παρόντος 195 λωρίδες διοδίων σε 39 σταθμούς διοδίων (6 μετωπικούς σταθμούς διοδίων και 33 πλευρικούς σταθμούς διοδίων).