Ο κύριος Γιώργος Αθανασίου, Country Manager της Alitalia για την Ελλάδα, το Ισραήλ, την Κύπρο και την Μάλτα και η ομάδα του καλωσόρισαν τους συνεργάτες τους σε ένα μοναδικό «Summer Winter Breeze» cocktail πάρτι, την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου. Ο πανέμορφος χώρος του Living Room Terrace στο ολοκαίνουριο Four Seasons Astir Palace Hotel στην Αθήνα άνοιξε τις πόρτες του για να υποδεχθεί τα στελέχη και την ομάδα της Alitalia, επαγγελματίες του κλάδου, ταξιδιωτικούς πράκτορες και δημοσιογράφους για μία διασκεδαστική βραδιά επαγγελματικής και κοινωνικής δικτύωσης.
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα αυθεντικό Ιταλικό “Aperi-cena” με φόντο την υπέροχη θέα της θάλασσας, υπό τους ήχους χαλαρωτικής μουσικής που ταίριαζε απόλυτα στην μαγευτική ατμόσφαιρα της βραδιάς. Το μενού της δεξίωσης περιλάμβανε γευστικές gourmet προτάσεις υπό την επιμέλεια του Ιταλού σεφ του ξενοδοχείου Four Seasons συνοδευόμενες από κρασί, Prosecco και απολαυστικά cocktails.
Στο καλωσόρισμά του ο κος Γιώργος Αθανασίου αναφέρθηκε στα νέα και τις αναπτυξιακές δράσεις της φετινής σεζόν. Ανακοίνωσε την επαναφορά των χειμερινών πτήσεων της Alitalia προς τις εξωτικές Μαλδίβες, τον Μαυρίκιο και την Αβάνα στα τέλη Οκτωβρίου, με εξαιρετικές ανταποκρίσεις από την Αθήνα μέσω του αεροδρομίου Fiumicino της Ρώμης και δεν παρέλειψε να αναφέρει τις ήδη υπάρχουσες ετήσιες πτήσεις με προορισμό το Μαϊάμι, το Ρίο ντε Τζανέιρο, το Σάο Πάολο, το Γιοχάνεσμπουργκ, το Σαντιάγο Χιλής και πολλές άλλες πόλεις.
Στην συνέχεια επισήμανε πως έπειτα από μία πολύ επιτυχημένη σεζόν 2018-2019, η εταιρεία δίνει έμφαση στην επανεκκίνηση των πτήσεων για Μάλε στις Μαλδίβες με 4 εβδομαδιαίες πτήσεις και αναχωρήσεις από το αεροδρόμιο Fiumicino της Ρώμης και το αεροδρόμιο Malpensa του Μιλάνου, για Μαυρίκιο με 3 εβδομαδιαίες πτήσεις και για Αβάνα με 2 πτήσεις την εβδομάδα.
Επίσης σημείωσε ότι μετά την Ιταλική αγορά, η Ελληνική αγορά συγκαταλέγεται μεταξύ των 5 κορυφαίων αγορών σε συνεισφορά πωλήσεων στο σύνολο του δικτύου της Alitalia και ειδικά στο δρομολόγιο Ρώμη-Αβάνα είναι η πρώτη αγορά σε συνεισφορά (μετά την Ιταλία), γεγονός που δείχνει την μεγάλη προτίμηση του ελληνικού κοινού στις υπηρεσίες της.
Ο Country Manager της Alitalia προχώρησε και στην παρουσίαση της νέας B2B πλατφόρμας της εταιρίας γνωστή ως “Alitalia Connect”, μέσω της οποίας οι συνεργάτες της θα έχουν την δυνατότητα να ενημερώνονται για τα νέα και τις επιδόσεις της Alitalia ενώ παράλληλα θα μπορούν να πραγματοποιούν ad hoc ομαδικές κρατήσεις σε πραγματικό χρόνο. Επίσης, αποκάλυψε πως το 2018 ο αριθμός των επιβατών της Alitalia από Αθήνα ξεπέρασε τους 400.000 και έως τον Αύγουστο του 2019 υπήρξε μία προοδευτική αύξηση της τάξεως του +7% σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο (μη συμπεριλαμβανομένων των εποχικών πτήσεων της εταιρίας προς και από την Ρόδο, το Ηράκλειο, την Μύκονο, την Θεσσαλονίκη κ.τ.λ.).
Κλείνοντας τον λόγο του, ευχαρίστησε τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών για την συνδιοργάνωση της βραδιάς, τονίζοντας τις σημαντικές διακρίσεις που έχει λάβει από την αρχή της λειτουργίας του με συνολικά 18 διεθνή βραβεία υπεροχής, ανάμεσά τους και για τον καλύτερο Ευρωπαϊκό Αερολιμένα (στην κατηγορία των 20 εκατομμυρίων επιβατών).
Η ξεχωριστή αυτή βραδιά είχε άρωμα και γεύσεις Ιταλίας με την επιμέλεια του Ιταλού σεφ και της ομάδας του ενώ κλασικά cocktails συμπλήρωσαν την δεξίωση, χαρίζοντας στους καλεσμένους μια αξέχαστη εμπειρία. Η εκδήλωση επισφραγίσθηκε με εντυπωσιακές “πανοραμικές selfie” των καλεσμένων για χρήση στα social media, ενώ φεύγοντας παρέλαβαν ένα ξεχωριστό αρωματικό δώρο.