H Alfa Romeo Racing συμμετείχε στο 1000στό Grand Prix της Formula 1 με μία πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση στο μονοθέσιο της.
Η Alfa Romeo, συμμετείχε στο 1000στό Grand Prix της Formula 1, «ντύνοντας» για αυτή την ιδιαίτερη επέτειο τα μονοθέσια της με ένα πολύ ξεχωριστό δημιουργικό, με το οποίο τίμησε την 1η νίκη που πέτυχε στον 1ο αγώνα του θεσμού ο Nino Farina με την Alfa Romeo 158 το 1950. Παρά το γεγονός ότι η ομάδα αντιμετώπισε αρκετές δυσκολίες κατά τη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου, ο Kimi Räikkönen μετά από έναν πολύ δυνατό αγώνα τερμάτισε στην 9η θέση κατακτώντας ακόμα 2 βαθμούς για την ομάδα.
Αποτελώντας τη μοναδική ομάδα που συμμετείχε τόσο στο 1ο, όσο και το 1000στό Grand Prix της Formula 1, η Alfa Romeo συνδέει σταθερά την πορεία της με τους αγώνες, περνώντας την τεχνογνωσία που αποκτά μέσω αυτών στα αυτοκίνητα παραγωγής. Η προηγμένη αεροδυναμική των νέων Gulia και Stelvio, συστήματα όπως το ενεργό πίσω διαφορικό, αλλά και τα προηγμένα υλικά στην κατασκευή του αμαξώματος και των μηχανικών μέρων, αποτελούν μόνο μερικά από τα παραδείγματα όπου η εμπειρία των αγώνων περνά στα χέρια των οδηγών των μοντέλων της Alfa Romeo.
Frédéric Vasseur – Επικεφαλής της ομάδας Alfa Romeo Racing και CEO της Sauber Motorsport AG
«Ήταν ένα δύσκολο τριήμερο για εμάς έχοντας να αντιμετωπίσουμε μερικά τεχνικά θέματα την Παρασκευή και το Σάββατο. Και οι δύο οδηγοί έκαναν εξαιρετική δουλειά και ανταποκρίθηκαν πολύ καλά στα προβλήματα που αντιμετώπισαν. Κερδίσαμε μερικούς ακόμα βαθμούς με τον Kimi να τερματίζει στην 9η θέση. O Antonio έδειξε σταθερότητα καταφέρνοντας να τερματίσει κερδίζοντας μερικές θέσεις. Έχουμε αρκετή δουλειά μπροστά μας και θα προσπαθήσουμε να είμαστε πιο δυνατοί στο Μπακού.»
Kimi Räikkönen (αριθμός μονοθεσίου 7 – “Stelvio”)
Τερμάτισε 9ος. Ξεκίνησε με την μέση γόμα ελαστικών (C3) και μετά από 25 γύρους άλλαξε στη σκληρή γόμα (C2).«Το μονοθέσιο είχε καλή αίσθηση στον αγώνα. Ξεκινήσαμε αρκετά πίσω στη σειρά εκκίνησης, αλλά τουλάχιστον κερδίσαμε μερικούς βαθμούς. Προς το τέλος έχασα την πρόσφυση από τα εμπρός ελαστικά. Είναι κρίμα γιατί τα πρόσεχα αρκετά, αλλά κρύωσαν και έτσι μείωσα το ρυθμό μου. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά για να βελτιωθούμε και θα δούμε τι μπορούμε να πετύχουμε στο Μπακού.»
Antonio Giovinazzi (αριθμό μονοθεσίου 99 – “Giulia”)
Τερμάτισε 15ος ξεκινώντας από την τελευταία θέση εκκίνησης. Ξεκίνησε με την μέση γόμα ελαστικών (C3) και μετά από 25 γύρους άλλαξε στη σκληρή γόμα (C2).
«Ήταν ένα δύσκολο αγωνιστικό τριήμερο. Ξεκινήσαμε από την τελευταία θέση της εκκίνησης και με μία διαφορετική στρατηγική προσπαθήσαμε να κερδίσουμε μερικές θέσεις. Τελικά το αποτέλεσμα δεν ήταν τόσο καλό και ανυπομονώ να κάνω μια νέα αρχή στο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν. Έχω καλές μνήμες από το Μπακού και θα είναι πολύ ευχάριστο που θα αγωνιστώ και πάλι εκεί. Θα δούμε τι μπορούμε να καταφέρουμε.»