Ο κλάδος του καφέ μπορεί να είναι εξαιρετικά επικερδής, αρκεί να γίνουν οι σωστές επενδύσεις, να επιλεγούν οι κατάλληλοι προμηθευτές και πρόσωπα ικανά που θα στελεχώσουν όλη τη δομή μιας επιχείρησης καφέ.

Οι προοπτικές που ανοίγονται από και για τον κλάδο δεν έχουν μείνει απαρατήρητες από μεγάλα brands επώνυμων ειδών, τα οποία έσπευσαν να δημιουργήσουν τα δικά τους καταστήματα καφέ, φτιαγμένα με μεράκι και υψηλή αισθητική. Εξάλλου, ένα καφέ επιτρέπει στον επισκέπτη να βυθιστεί στην αισθητική μιας πολυτελούς μάρκας, με τρόπο απτό και αισθητηριακό. H σκέψη είναι η εξής: Δεν φοράτε απλώς Dior, μπορείτε παράλληλα και να το γευτείτε. Από τα μαχαιροπίρουνα έως τα μενού, όλα τα αντικείμενα σε ένα τέτοιο coffee shop εμπνέονται και δημιουργούνται από την “οπτική γλώσσα” του πολυτελούς brand.

Το coffeemag.gr με εκτενή ρεπορτάζ έχει παρουσιάσει κάποια εξ αυτών, παρ’όλ’ αυτά, την τελευταία περίοδο παρατηρείται μια μεγάλη άνθιση στον συγκεκριμένο κλάδο, με ολοένα και περισσότερα lux brands, από την ΑΜΙ και την Dior, έως τη Louis Vuitton και την Fendi, να λανσάρουν τα δικό τους coffee shops που φέρουν τη σφραγίδα τους.

Περισσότερα στο coffeemag.gr