Αύξηση κατά 15% κατέγραψαν τα καθαρά κέρδη β’ τριμήνου της Koninklijke Ahold Delhaize -μητρικής της ΑΒ Βασιλόπουλος-, λόγω των χαμηλότερων δαπανών, ενώ η εταιρεία ανακοίνωσε ότι παραμένει σε τροχιά επίτευξης των στόχων της, που αποτελούν οι οικοδόμηση ισχυρών τοπικών brands και η ενίσχυση των κυρίαρχων θέσεών της στις μεγάλες αγορές.
Η ολλανδική εταιρεία λιανικής, που προέκυψε από τη συγχώνευση των Ahold και Delhaize, εμφάνισε καθαρά κέρδη 410 εκατ. ευρώ για την περίοδο, σε σχέση με τα 355 εκατ. ευρώ πριν από ένα χρόνο.
Οι πωλήσεις διαμορφώθηκαν στα 15,53 δισ. ευρώ έναντι των 16,12 δισ. ευρώ πριν από ένα χρόνο. Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ μειώθηκαν στα 9,21 δισ. ευρώ από τα 9,99 δισ. ευρώ.
Η εταιρεία διατήρησε το στόχο για τις συνέργειες από τη συγχώνευση, στα 420 εκατ. ευρώ για το 2018, και δήλωσε πως είναι πεπεισμένη ότι θα πετύχει το στόχο για μεικτές συνέργειες 750 εκατ. ευρώ το 2019.
Οι ταμειακές ροές το 2018 αναμένεται να διαμορφωθούν στα 1,9 δισ. ευρώ, ενώ τόνισε πως οι κεφαλαιουχικές δαπάνες θα αυξηθούν στα 1,9 δισ. ευρώ, για να βελτιωθούν τα καταστήματα και η τεχνολογία του ομίλου.