Στην «Επόμενη Μέρα» του κόσμου του καφέ αναφέρθηκε ο κ. Κωνσταντίνος Αγαδάκης, CCO (Chief Commercial Officer), Barista Pro, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στα Coffee Business Awards.
O κ. Αγαδάκης μεταξύ άλλων είπε:
“Προσωπικά ανδρώθηκα στον καφέ, είχα πολλούς μέντορες που με διδάξανε το μεγαλύτερο εργαλείο, να νοιάζομαι. Η επόμενη μέρα είναι να ξυπνήσουμε λίγο. Έχουμε ξεχάσει το ΄νοιάζομαι’ για τον πελάτη. Θυμάμαι όταν ήμουν στο πλευρό του κ. Καρυοφύλλη μου είπε ‘εδώ είναι η καρδιά της Κafea, και ανοίγοντας την πορτα μου έδειξε το service. Σήμερα χτενίζουμε τους πελάτες, δεν είμαστε δίπλα τους. Θα πρέπει να έχουμε υπόψη ότι αυτό που είμαστε σήμερα, το οφείλουμε στους ανθρωπους της εστίασης”.
Και συνέχισε:
“Μοιράσαμε γνώση αλλά χάσαμε το νόημα που είναι ο άνθρωπος, όλα τα καταστήματα ψάχνουν σήμερα προσωπικό. Τα νέα παιδιά δεν ακουμπάνε την εστίαση άρα για ποιο μέλλον μιλάμε;
Η επόμενη μέρα είναι να φέρουμε κοντά μας αυτά τα παιδιά, να τους δώσουμε ένα όνειρο, ένα vision, πέραν του οικονομικού. Η δυσκολία είναι ότι τα καταστήματα υποφέρουν από έλλειψη προσωπικού. Κι εμείς οι ίδιοι πρέπει να θυμηθούμε από πού ξεκινήσαμε και πώς πορευθήκαμε.
Η ΑΙ και οι νέες τεχνολογίες είναι προς όφελός μας, αρκεί να τα αξιοποιούμε σωστά και να δίνουμε ευκαιρίες στα νέα παιδια. Αν αυτό δεν γίνει, θα γεράσουμε και θα καμαρώνουμε το έργο μας σαν γερόλυκοι. Η δύναμή μας είναι η ιστορία μας.
Το σκεπτικό είναι να μην εισάγουμε εργαζόμενους, να τους δημιουργούμε, να τους αναδείξουμε και να τους πληρώσουμε. Και μην ξεχνάμε το προσωπικό χτίζει το μέλλον των εταιριεών”.
Photo Credits
©Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι
©Ελένη Παπαδάκη/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι