Την έκρηξη που υπήρξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της καραντίνας περιγράφει ο διευθύνων σύμβουλος της Public Χρήστος Καλογεράκης σε επιστολή προς τους πελάτες της εταιρείας.

Όπως υποστηρίζει, «από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας».

Η επιστολή:

Date
 
Αγαπητοί μας πελάτες,

Αυτή η πρωτόγνωρη συγκυρία που βιώνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο με την εξάπλωση της πανδημίας του COVID-19 έχει αναμφισβήτητα επηρεάσει την καθημερινότητα όλων μας, όπως και τη λειτουργία του κρατικού μηχανισμού. Οι τρέχουσες συνθήκες έχουν επιφέρει σημαντικές αλλαγές σε προσωπικό, αλλά και σε επαγγελματικό επίπεδο.

Από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας.

Με τη διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων μας, η προτίμησή σας στην Εταιρεία μας φάνηκε για ακόμα μια φορά, με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα.

Στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης.

Προκειμένου να είμαστε όσο πιο συνεπείς μπορούμε απέναντί σας τις τελευταίες εβδομάδες:

  • Έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα.
  • Ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center.
  • Διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων.
  • Υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο.
  • Συνεχίζουμε, όπως πάντα, να είμαστε εξαιρετικά ειλικρινείς μαζί σας μέσα από συνεχείς ενημερώσεις για τις διορθωτικές κινήσεις και τις βελτιώσεις που εφαρμόζουμε.
 
Ωστόσο, γνωρίζουμε πολύ καλά πως παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειές μας, υπάρχουν αστοχίες στις παραγγελίες σας. Αναγνωρίζουμε ότι το επίπεδο της εξυπηρέτησης που σας έχουμε προσφέρει ενδεχομένως να μην ανταποκρίνεται σε αυτό που περιμένετε και έχετε συνηθίσει από εμάς.

Θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Αυτή τη δύσκολη περίοδο, η ομάδα του Public εργάζεται ακατάπαυστα για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Νοιώθω περήφανος να συνεργάζομαι με μια τόσο σπουδαία ομάδα που με πραγματικό αίσθημα ευθύνης, αλλά και αυταπάρνησης, προσπαθούν υπό εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες κάθε στιγμή να επιτύχουν αυτό που πάντοτε αποτελούσε τη βασική μας προτεραιότητα: Την όσο το δυνατόν καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Η υποστήριξη των ανθρώπων μας προς εσάς αυτή την περίοδο είναι πιο σημαντική από ποτέ.

Κλείνοντας, θα ήθελα εκ μέρους της ομάδας του Public να σας ευχαριστήσω για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε και για την κατανόησή σας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

 
Με εκτίμηση,

Χρήστος Καλογεράκης
Διευθύνων Σύμβουλος Public