Τη λίστα με τα 100 κορυφαία brands σε αξία συνέταξε και παρουσίασε η Interbrand. Αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος, σε ένα πλαίσιο αυξημένης οικονομικής αβεβαιότητας, η σωρευτική αξία των 100 καλύτερων παγκόσμιων εμπορικών σημάτων στον κόσμο ξεπερνά τα 3 τρισεκατομμύρια δολάρια για πρώτη φορά – αύξηση 16% από έτος σε έτος. Κάτι τέτοιο αποτελεί απόδειξη ότι οι ισχυρές μάρκες έχουν μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στις δύσκολες στιγμές.
Ο ανταγωνισμός είναι σκληρός και η ταχύτητα με την οποία μπορούν να αλλάξει η κατάταξη είναι άνευ προηγουμένου. Ενδεικτικά, τις δύο τελευταίες δεκαετίες από τότε που κυκλοφόρησε το Best Global Brands, μόνο 36 εταιρείες έχουν παραμείνει στον Πίνακα του Top 100.
Δείτε τα κορυφαία brands της Interbrand και την αξία τους: