Αυξήθηκαν 11% τα έσοδα α΄ τριμήνου της γαλλικής εταιρείας ειδών πολυτελείας Hermes International, κυρίως λόγω των υψηλότερων πωλήσεων in-store.
Τα έσοδα τριμήνου διαμορφώθηκαν στα 1,4 δισ. ευρώ, τα οποία η Hermes απέδωσε στην αύξηση σε όλες τις αγορές και τις επιχειρηματικές γραμμές.
Στην Ασία, εκτός της Ιαπωνίας, η ανάπτυξη διαμορφώθηκε στο 16% στο τρίμηνο, χάρη στη θετική τάση που επικρατεί στην ηπειρωτική Κίνα.
Οι εταιρείες πολυτελών ειδών έχουν δει μια ανάκαμψη των εσόδων καθώς οι εγχώριες δαπάνες ανακάμπτουν στην περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού.
Οι κύριοι ανταγωνιστές της Hermes, Kering και LVMH, ανακοίνωσε τριμηνιαία αύξηση των εσόδων κατά 27% και 10% αντίστοιχα.