Ως η καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη για 10η συνεχή χρονιά – και 11η φορά τα τελευταία δώδεκα χρόνια- βραβεύθηκε η AEGEAN στα φετινά 2021 Skytrax World Airline Awards, τα πρώτα που διοργανώνει ο διεθνής οργανισμός αξιολόγησης αερομεταφορών Skytrax κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Παράλληλα, αναδείχθηκε ως η 3η Καλύτερη Περιφερειακή Εταιρεία στον Κόσμο, έλαβε την 10η θέση στην Ευρώπη για το προσωπικό της, συγκαταλέχθηκε μεταξύ των 100 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως (έλαβε την 36η θέση), ενώ διακρίθηκε και μεταξύ των νικητών της ειδικής κατηγορίας COVID-19 Airline Excellence Awards, που αξιολογούν την εφαρμογή των υψηλότερων προτύπων και βέλτιστων πρακτικών για την προστασία της υγείας και ασφάλειας επιβατών και πληρωμάτων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Σχολιάζοντας τη βράβευση της AEGEAN ο κ. Edward Plaisted, CEO της Skytrax, δήλωσε: «Η AEGEAN πέτυχε μια αξιοσημείωτη επιτυχία, καθώς με την ψήφο τους οι επιβάτες την ανέδειξαν ως την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης για δέκατη συνεχόμενη φορά, κάτι που αποτελεί ρεκόρ για τη διοργάνωση των Skytrax World Airline Awards. Οι αεροπορικές εταιρείες που βρέθηκαν ψηλά στην κατάταξη επιβραβεύθηκαν από τους ταξιδιώτες για την υψηλή ποιότητα της εξυπηρέτησης από το προσωπικό με την υποστήριξη φυσικά ενός ισχυρού και ελκυστικού ταξιδιωτικού προϊόντος. Ατενίζουμε με αισιοδοξία το 2022, ελπίζοντας τα αεροπορικά ταξίδια να επανέλθουν στην φυσιολογική τους ροή».
Από την πλευρά του, ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN, δήλωσε «Σε μια ιδιαίτερη περίοδο για τις αερομεταφορές και την παγκόσμια κοινότητα, η βράβευση της AEGEAN, για μια ακόμη φορά, από το επιβατικό κοινό για την ποιότητα των υπηρεσιών και την εξυπηρέτηση που προσφέρουν οι άνθρωποί μας, αποτελεί ακόμη μεγαλύτερη τιμή. Από την αρχή της πανδημίας, ανταποκριθήκαμε στις προκλήσεις που αλλάξαν το αεροπορικό ταξίδι και αναπτύξαμε διαδικασίες και εργαλεία που διασφαλίζουν την εμπιστοσύνη, την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών μας, διαφυλάσσοντας παράλληλα το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και φροντίδας που έχουμε συνηθίσει να προσφέρουμε».
«Για τον λόγο αυτό και αυτή η διάκριση, πρόσθεσε ο κος Γερογιάννης, ανήκει πρωτίστως στους ανθρώπους μας, που εργάζονται καθημερινά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες για να προσφέρουν στους επιβάτες μας μια πραγματικά μοναδική εμπειρία ταξιδιού».