Δεν έκανε την έκπληξη, όπως περίμεναν ορισμένοι, χθες ο Ευτύχης Βασιλάκης στις ανακοινώσεις του για την Aegean.
Λίγο ως πολύ αυτά που περίμενε η αγορά, και με την ίδια την συμφωνία για το επενδυτικό πρόγραμμα πιο περιορισμένο (σε αριθμό αεροσκαφών) απ΄ ότι αρχικά η ίδια η εταιρεία είχε προϊδεάσει. 30+12, O.K, that’s it και θα δούμε στη συνέχεια το μείγμα χρηματοδότησης αυτού του mega project.
Δεν θα σας κουράσω άλλο με τα της Aegean, καθώς στο monitoring μου είναι η…μικρούλα… η Autohellas.
Για το ποιες θα μπορούσαν να είναι οι επόμενες κινήσεις της πλευράς Βασιλάκη (ο πατέρας Θεόδωρος έχει το 60,06% της εταιρείας), σας είχα…ψιθυρίσει από τις 23 Μαρτίου κάνοντας λόγο για ένα εταιρικό ομόλογο και split ή ανάποδα.
Μιλώντας χθες, στην ωραία εκδήλωση στο ΚΠΙΣΝ, με ανθρώπους του ομίλου, σχημάτισα την εντύπωση, πως η πλευρά Βασιλάκη λογικότερο θα ήταν να πάει πρώτα σε ένα split, υπολογίζοντας πως με βάση τον αριθμό των μετοχών (12.213.750) διαιρώντας 1 στις 4 θα δημιουργούνταν μία “μαγιά” 48.855.500 στο 1/4 της τιμής.
Καλό μου ακούγεται, στα 23 € η τρέχουσα τιμή πες, θα έβγαινε στα 5,75 ευρώ. Ωραίο το schedule, ανοίγουμε τη μετοχική βάση, βάζουμε στο μ.κ ισχυρούς ξένους και funds που “ορέγονται” το story της εταιρείας και μετά σχετικά εύκολα πηγαίνει η τιμή double price. Έχοντας ήδη προνοήσει να παρκάρουμε ήδη ένα 14,3% σε φιλικές δυνάμεις κρατώντας υπό σχετικό έλεγχο και το free float.
Λοιπόν εάν έτσι σκέφτεται ο Βασιλάκης τότε ναι, η αποτίμηση των 284 εκατ. ευρώ μου φαίνονται peanuts εάν βγει ο σχεδιασμός.
Για σκεφτείτε το και εσείς και πείτε μου, τι εκτιμάτε πως μπορεί να ‘παίξει’ με τη μετοχή της Autohellas.
Παρεμπιπτόντως από το μέτωπο της Sixt/Lion ΔΕΝ έχω νεότερα να σας μεταφέρω.