Στα 938,7 εκατ. ευρώ οι προσφορές για το ομόλογο της AEGEAN, σχεδόν διπλάσια της αντίστοιχης έκδοσης 2019 (Μάρτιος).
Η δημόσια προσφορά συντονίστηκε από τις Eurobank, Πειραιώς, αφορούσε στην διάθεση 250.000 ομολογιών (των 1.000 ευρώ η κάθε μία)
με θεαματική την συμμετοχή των ιδιωτών-μικροεπενδυτών και (μέχρι πρότινος) καταθετών.
Περί τις 190.000 ομολογίες (78%) διατέθηκαν σε ιδιώτες, συμμετοχή ενδεικτική της ισχυρής σχέσης εμπιστοσύνης εταιρείας-κοινού.
Τα 250 εκατ. € της έκδοσης έρχονται να προστεθούν στα διαθέσιμα 796 εκατ. που παρουσίαζε η εταιρεία στα “βιβλία” πρώτου 3μηνου.
Διάστημα, Ιανουαρίου- Μαρτίου, που εκτός αυτών η διοίκηση απέκτησε ένα νέο Airbus A320-neo, με ίδια κεφάλαια.
Tα 125 εκατ. του ομολογιακού θα χρηματοδοτήσουν την αποπληρωμή του πρώτου (7ετούς) ύψους 200 εκατ. και τα άλλα 125 εκατ. για κεφάλαια κίνησης 82,5 εκατ. και 42,5 εκατ. για απόκτηση αεροσκαφών.
Παράλληλα η διοίκηση επισπεύδει την διαδικασία ένταξης στον στόλο των πρώτων 2 ενισχυμένων Airbua A321-neo LR στην προσπάθεια της
η απ’ ευθείας σύνδεση ΔΑΑ “Ελευθέριος Βενιζέλος”- Δελχί Indira Ghandhi– να επιτευχθεί μέσα στο 2026.
Το ενδιαφέρον είναι πως, η AEGEAN ενισχύεται και κεφαλαιακά σε μία περίοδο που ο ευρωπαϊκός κλάδος αερομεταφορών συγκεντρώνεται- πιο τελευταία περίπτωση η ένταξη της SAS στο σχήμα Air France-KLM. Εξέλιξη που ο Anko van der Werff χαρακτήρισε εκ των ων ουκ άνευ για την σουηδική εταιρεία, θυμίζοντας πως το γαλλικό σχήμα αύξησε την συμμετοχή του στο 60,5% του μ.κ της SAS.