Δυνατό το τρίτο τρίμηνο- παραδοσιακά το πιο δυνατό της χρήσης- κοντά στις αρχικές προβλέψεις της διοίκησης.

Επίσης δυνατό όμως και το τρέχον τρίμηνο- με τα πρόδρομα στοιχεία Οκτωβρίου-Νοεμβρίου να επιβεβαιώνουν αφ’ ενός την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αφ’ ετέρου του στοιχήματος για αυξημένες πληρότητες.

Απόρροια του έγκαιρου ανασχεδιασμού δρομολογίων, ενίσχυσης προορισμών από αεροδρόμια πέραν του ΔΑΑ “Ελευθέριος Βενιζέλος”, σταδιακής “ωρίμανσης” του στόλου (σταδιακά λιγότερα σε έλεγχο)

  • Η AEGEAN έχει, με την Ryanair, τους ισχυρότερους ισολογισμούς μεταξύ των Ευρωπαίων αερομεταφορέων, με υψηλή και φέτος παραγωγή ελεύθερων ταμειακών ροών, χάρη στη διατήρηση ισχυρής ζήτησης και στις περσινές αυξήσεις τιμών ( σ.σ. ανοδικές προσαρμογές διενήργησε και στην αρχή της φετινής χρονιάς).


Η αναστολή από το τέλος Ιουλίου λόγω της γεωπολιτικής κρίσης της σύνδεσης με Τελ Αβίβ και Βηρυτό (έως 11 πτήσεις καθημερινά από Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Ρόδο και Λάρνακα) προκάλεσε απώλεια 3,5% – 4,0% της κίνησης εξωτερικού κατά το τρίτο 3μηνο.

Ο συντελεστής πληρότητας διαμορφώθηκε στο 83,9%.


Αυτά τα δεδομένα (και όχι μόνο) η διοίκηση παρουσίασε στο Λονδίνο (Road Show/ Morgan Stanley) στους αναλυτές, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο διανομής του 50% plus των κερδών (2024).

  • Φέτος το μέρισμα (χρήση 2023) ήταν 0,75 ευρώ/μετοχή, συνεπώς η απόδοση θα πρέπει να υπολογίζεται στο 8%, από τις υψηλότερες μεταξύ των εισηγμένων στο ΧΑ.

Στα 10,05 ευρώ (συνεδρίαση Παρασκευής 6/12) η μετοχή, στα 906 εκατ.€ η αποτίμηση της εταιρείας.