Την Παρασκευή 1 Ιουνίου, 40 τελειόφοιτοι και μεταπτυχιακοί φοιτητές από Πανεπιστήμια όλης της Ελλάδας έζησαν μια ξεχωριστή εμπειρία, συμμετέχοντας στην ημερίδα ενημέρωσης “AXA Business Day” που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της ΑΧΑ Ελλάδας.
To “ΑΧΑ Business Day” διοργανώνεται για 4η συνεχή χρονιά στο πλαίσιο της στρατηγικής της Εταιρείας να υποστηρίζει ουσιαστικά τους νέους ανθρώπους που βρίσκονται στην αφετηρία της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας, προσφέροντάς τους γνώσεις και εμπειρίες που σχετίζονται με την αγορά του ασφαλιστικού κλάδου.
Η ημερίδα ξεκίνησε με τη Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού & Διαχείρισης Αλλαγής της ΑΧΑ Ελλάδας Άννα Μανιάτη, η οποία, καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες, αναφέρθηκε στις δεξιότητες που χρειάζεται πλέον να έχουν οι υποψήφιοι για να ενταχθούν στο νέο εργασιακό περιβάλλον, αλλά και στους τρόπους με τους οποίους η ΑΧΑ «ακούει» τις ανάγκες των εργαζομένων της και ευθυγραμμίζεται με το νέο εργασιακό τοπίο, το οποίο διαρκώς εξελίσσεται. Στη συνέχεια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ Ελλάδας Ερρίκος Μοάτσος αναφέρθηκε στον ρόλο της ασφάλισης, υπογραμμίζοντας τη σημασία της για την παγκόσμια πρόοδο σε κοινωνικό και οικονομικό επίπεδο. Εισήγαγε επίσης τους φοιτητές στην ασφαλιστική αγορά και παράλληλα παρουσίασε τις νέες οικονομικές και τεχνολογικές προκλήσεις αλλά και τις νέες καταναλωτικές ανάγκες που έχει να αντιμετωπίσει η ασφαλιστική αγορά εντός και εκτός Ελλάδας.
Η ημερίδα συνεχίστηκε με εισηγήσεις των Μελών της Εκτελεστικής Επιτροπής της Εταιρείας, στη διάρκεια των οποίων, οι φοιτητές είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για ποικίλα θέματα, όπως η καθημερινή λειτουργία της Εταιρείας, το εργασιακό περιβάλλον, το μέλλον της ελληνικής και παγκόσμιας ασφαλιστικής αγοράς, η ανάπτυξη της ΑΧΑ.
Το “AXA Business Day” ολοκληρώθηκε με ένα Escape Room, ένα βιωματικό παιχνίδι, μέσα από το οποίο οι φοιτητές, απαντώντας σωστά σε γρίφους και πάζλ, ξεκλείδωσαν τα λουκέτα που τους οδήγησαν στα «κλειδιά της επιτυχίας» που πρέπει να διαθέτει ένας υποψήφιος για να δημιουργήσει μια καλή, πρώτη εντύπωση σε μία εταιρεία. Με τον τρόπο αυτό οι συμμετέχοντες κατανόησαν πώς μπορούν να ετοιμάσουν ένα σωστό βιογραφικό καθώς και τις δεξιότητες που ζητάει μια εταιρεία κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης.
Όπως δήλωσε η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑΧΑ, Άννα Μανιάτη: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που για 4η συνεχή χρονιά διοργανώνουμε το “ΑΧΑ Business Day”. Θέλουμε να έχουμε κοντά μας νέους ανθρώπους με δημιουργικότητα και ταλέντο, στους οποίους προσπαθούμε να προσφέρουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε ως εφόδια για το μέλλον».