Σε αναζήτηση νέων αγορών βρίσκεται η ΦΑΓΕ, προκειμένου να καλύψει τις συνεχιζόμενες απώλειες που καταγράφει στην εσωτερική αγορά και τις πιέσεις που δέχεται στις ΗΠΑ.
Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία εξετάζει την είσοδο της και σε άλλες αγορές, πέραν των 44 που εξάγονται ήδη τα προϊόντα της. Σε ότι αφορά τις βασικές τις αγορές, η διοίκηση της διαβλέπει σημαντική προοπτική ανάπτυξης στις ΗΠΑ, παρά το γεγονός ότι πέρυσι η αγορά γιαούρτης στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού πιέστηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά.
Όσον αφορά τις πωλήσεις της ΦΑΓΕ, αυτές υποχώρησαν κατά 5,7%, δηλαδή με πολλαπλάσιο ρυθμό από την πτώση κατά 1,5% που σημείωσε η κατηγορία του λευκού γιαουρτιού (σ.σ. χωρίς γεύσεις και άρωμα φρούτων, κομμάτια φρούτων κ.λπ.) στις ΗΠΑ. Με βάση τα στοιχεία της Nielsen, τα οποία επικαλείται η ΦΑΓΕ, το μερίδιό της το 2017 διαμορφώθηκε στο 5,5% σε αξία και 3,8% σε όγκο και αποτελεί τον τέταρτο μεγαλύτερο παίκτη της κατηγορίας.
Στη Μεγάλη Βρετανία όπου οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ υποχώρησαν πέρυσι κατά 5,7%, η αγορά του ελληνικού γιαουρτιού και του ελληνικού τύπου γιαουρτιού ενισχύθηκε κατά 9,3% σε αξία και 7,9% σε όγκο. Στη συγκεκριμένη υποκατηγορία η ΦΑΓΕ είναι ο τρίτος μεγαλύτερος παίκτης με μερίδιο 12,8% σε αξία και 7% σε όγκο, με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας να είναι ο market leader με μερίδιο 25,5% σε αξία και 35% σε όγκο πωλήσεων.
Στη γειτονική Ιταλία, όπου η συνολική κατανάλωση προϊόντων γιαούρτης μειώθηκε πέρυσι κατά 1,3% και οι πωλήσεις της ΦΑΓΕ υποχώρησαν κατά 1,5%, η γαλακτοβιομηχανία διατήρησε την πέμπτη θέση με μερίδιο 8% σε αξία στο σύνολο της αγοράς και την πρώτη θέση με μερίδιο 34,8% σε αξία στην κατηγορία των γιαουρτιών με χαμηλά λιπαρά.
Στην ελληνική αγορά, παρά τις πιέσεις που συνεχίζει να δέχεται η γαλακτοβιομηχανία παραμένει market leader, διατηρώντας την πρώτη θέση στον κλάδο γιαούρτης με μερίδιο 21,4% σε όγκο και 24% σε αξία με βάση στοιχεία της Nielsen.