Τι και αν όλοι ξέρουν για όλους; Τι και αν όποια πέτρα να σηκώσεις βρίσκεις πράγματα από κάτω; Αυτή η αγορά έχει καλά σφραγίσει τα μυστικά της και συνεχίζει.
Πώς γίνεται αυτή η αγορά δηλώνει ότι θέλει να επικοινωνήσει και να επικοινωνεί προς αυτούς που την ενδιαφέρουν πράγματα που δεν ενδιαφέρουν και που οι ενδιαφερόμενοι πελάτες καταλαβαίνουν ότι δεν ισχύουν.
Γνωρίζουν οι περισσότεροι πολύ καλά ποιος είναι τι και τι κάνει, και οι πελάτες. Η υποκρισία δεν εξυπηρετεί τους στόχους που θέλουμε να πιστεύουμε ότι έχει θέσει η αγορά.
Και για να μην βάζουμε από την στήλη αυτή όλους να χωρέσουν σε ένα μέγεθος. Υπάρχουν οι εξαιρέσεις, εταιρείες που πράττουν στην αγορά. Αν και για τις καλές πρακτικές που συνηθίζουμε τελευταία να λέμε ή τις κινήσεις με ανταποδοτικά οφέλη, κάποιοι πάντα βρίσκουν κάτι να πουν. Αν ψάξεις όμως για τις αλήθειες τις βρίσκεις. Και τα καλά κρυμμένα μυστικά βγαίνουν εύκολα στην επιφάνεια.
Δεν είναι ούτε η κόντρα που υπάρχει μεταξύ κάποιων θεσμικών, δεν είναι ούτε αν τα προϊόντα διανέμονται καλύτερα μέσω ανοικτών ή κλειστών δικτύων, δεν είναι τα δικαιώματα συμβολαίου, οι προμήθειες, ούτε η κόντρα με τις τραπεζοασφάλειες. Είναι ότι ο κλάδος στερείται ειλικρίνειας. Από εκεί μετά ξεκινάνε τα προβλήματα και ανοίγουν τα σεντούκια για να κρυφτούν τα μυστικά.