Τον ρόλο της γενικής διεύθυνσης για τις δραστηριότητες της εταιρείας Blueground στην Ελλάδα αναλαμβάνει η Βάλια Μαρουγιάννη, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση.
Έχοντας πολυετή εμπειρία σε θέσεις ευθύνης, τόσο σε πολυεθνικές εταιρείες όσο και σε startups στην Ελλάδα και το εξωτερικό, η Βάλια Μαρουγιάννη αναμένεται να ενισχύσει την ήδη δυνατή παρουσία της Blueground στην Αθήνα και να διαμορφώσει τις συνθήκες για περαιτέρω ανάπτυξη.
Πριν την Blueground, η Βάλια Μαρουγιάννη εργαζόταν στη Microsoft, αρχικά ως Διευθύντρια Πωλήσεων Υπηρεσιών για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα και στη συνέχεια ως Επικεφαλής Business Sales Operations για 24 χώρες στα Βαλκάνια, τη Μαύρη θάλασσα, την Αδριατική, τη Βαλτική και την κεντρική Ασία. Στο παρελθόν είχε εργαστεί για τη Royal Bank of Scotland στο Λονδίνο καθώς και για την Velti στην Αθήνα.
“Είμαι πολύ ενθουσιασμένη που γίνομαι μέλος μιας τόσο ταλαντούχας ομάδας που έχει καταφέρει να αλλάξει ριζικά την αγορά του real estate παγκοσμίως. Η Blueground αποτελεί ένα φωτεινό παράδειγμα για το που μπορεί να φτάσει μια ελληνική εταιρεία όταν θέτει ξεκάθαρους στόχους και έχει για οδηγό ένα σαφές όραμα. Προτεραιότητά μας θα συνεχίσει να είναι η προσφορά αξίας τόσο στους ιδιοκτήτες που μας έχουν εμπιστευθεί τα ακίνητά τους, όσο και στους ενοικιαστές που επιλέγουν τα διαμερίσματά μας για το επόμενο σπίτι τους”, δήλωσε σχετικά η Βάλια Μαρουγιάννη.
Τη σκυτάλη στο τιμόνι της γενικής διεύθυνσης της Blueground στην Αθήνα παραδίδει ο Θάνος Γεραμάνης, ο οποίος εδώ και ένα χρόνο κατέχει τον ρόλο του Chief Operating Officer.
Η Blueground (https://www.theblueground.com/) ιδρύθηκε το 2013 στην Αθήνα και σήμερα έχει παρουσία σε 12 πόλεις σε όλο τον κόσμο με περισσότερα από 3.500 επιπλωμένα διαμερίσματα και 500 εργαζομένους (250 από τους οποίους έχουν τη βάση τους στην Αθήνα). To 2019 ήταν μια χρονιά ορόσημο για την εταιρεία καθώς ολοκλήρωσε δύο γύρους χρηματοδότησης, φτάνοντας τα 78 εκατ. δολάρια συνολικής χρηματοδότησης και ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο διανυκτερεύσεις. Με όραμα να κάνει τους ανθρώπους να αισθάνονται σαν στο σπίτι τους όπου και αν επιλέξουν να ζήσουν, η εταιρεία έχει στόχο να φτάσει τα 50.000 διαμερίσματα σε 50 πόλεις σε όλο τον κόσμο.