Για άλλη μια χρονιά το Netflix απογείωσε τον αριθμό των συνδρομητών του, καθώς μόλις το τέταρτο τρίμηνο του 2019 “ενισχύθηκε” με 8,76 εκατ. νέες συνδρομές, φθάνοντας σε σύνολο τα 167 εκατομμύρια παγκοσμίως.
Η ανακοίνωση για την αύξηση των συνδρομητών, η οποία ήταν ανώτερη των προσδοκιών των επενδυτών και των αναλυτών, δείχνει ότι -προς το παρόν τουλάχιστον- το Netflix δεν έχει καθόλου υποστεί πλήγμα από την ανάδυση νέων ανταγωνιστών όπως η Disney+ και η Apple, αν και ακόμη είναι νωρίς για να εκτιμήσει κανείς πώς θα εξελιχθεί ο πόλεμος για τα…μάτια των τηλεθεατών.
Παρόλα αυτά, σε μεγάλες αγορές όπως η Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ και Καναδάς), το Netflix εμφανίζει ήδη σημάδια «κόπωσης».
Συγκεκριμένα, στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι πρόσθεσε 420.000 νέους συνδρομητές, λιγότερους από τους 600.000 που το ίδιο είχε προβλέψει προ καιρού. Το Netflix, το οποίο είχε έσοδα 5,5 δισεκατομμύρια δολάρια στο τέταρτο τρίμηνο πέρυσι, απέδωσε την υστέρηση στην πρόσφατη αύξηση των τιμών των συνδρομών του και στην εμφάνιση των ανταγωνιστών του.
Εδώ και χρόνια το Netflix αποτελεί τον «βασιλιά» του streaming παγκοσμίως χάρη και στον συνεχή εμπλουτισμό του περιεχομένου με νέες ταινίες και σειρές δικής του παραγωγής, γεγονός που όμως έχει εκτοξεύσει στα ύψη τον δανεισμό του (περίπου 15 δισεκατομμύρια δολάρια μακροχρόνια δάνεια στο τέλος του 2019).
Η εταιρεία προέβλεψε ότι θα διαθέτει περίπου επτά εκατομμύρια νέους συνδρομητές στο πρώτο τρίμηνο του 2020, με την Ασία να είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά του.