Οι Αμερικανοί καταναλωτές δαπάνησαν ηλεκτρονικά περισσότερα από 2 δισ. δολάρια τις πρώτες ώρες των αγορών κατά την Ημέρα των Ευχαριστιών την Πέμπτη, ενώ σε γενικές γραμμές ο κόσμος στα καταστήματα λιανικών πωλήσεων ήταν λίγος την παραμονή της Black Friday. Οι πρόωρες εκπτώσεις που έγιναν αυτό τον μήνα από αλυσίδες καταστημάτων, οι οποίες επεδίωξαν να επιμηκύνουν τη μικρότερη εορταστική περίοδο φέτος, είχαν ως αποτέλεσμα μία μείωση του αριθμού των πελατών που περίμεναν στην ουρά στα καταστήματα σε όλη τη χώρα, σύμφωνα με συμβούλους και αναλυτές που έκαναν ελέγχους επιτόπου.
Η επομένη της Ημέρας των Ευχαριστιών είναι η ημέρα που γίνονται οι μεγαλύτερες αγορές στην Αμερική και εφέτος αναμένεται περισσότεροι από 165 εκατομμύρια πολίτες να συμμετάσχουν έως την Κυριακή, σύμφωνα με την Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου (National Retail Federation, NRF). Αν και η Black Friday εξακολουθεί να είναι σημαντική, η σημασία της υποχωρεί καθώς η εορταστική αγοραστική περίοδος αρχίζει τώρα την εβδομάδα πριν από το Χαλοουίν (σ.σ.: που γιορτάζεται στις 31 Οκτωβρίου) και επεκτείνεται έως την παραμονή των Χριστουγέννων με τα καταστήματα λιανικών πωλήσεων να κάνουν μεγάλες εκπτώσεις καθ’ όλη τη διάρκειά της.