- Η νέα SKODA OCTAVIA θέτει νέα δεδομένα με προηγμένη τεχνολογία και μοντέρνο design
- Εξωτερικό: ελκυστικός σχεδιασμός, εξαιρετική αεροδυναμική και full LED Matrix προβολείς
- Εσωτερικό: head-up display, εργονομικά άνετα καθίσματα, κλιματισμός Climatronic τριών ζωνών, νέο τιμόνι, δύο οθόνες 10 ιντσών, τεχνολογία αλλαγών σχέσεων shift-by-wire και πολλά άλλα
- Κινητήρες: αποδοτικοί κινητήρες βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου (CNG) με plug-in υβριδική και ήπια υβριδική (mild-hybrid) τεχνολογία
- Παγκόσμια πρεμιέρα της νέας OCTAVIA στις 11 Νοεμβρίου 2019, στην Πράγα
Στην 60η επέτειο από την έναρξη παραγωγής της πρώτης OCTAVIA, η SKODA παρουσιάζει τη νέα, τέταρτη γενιά του μοντέλου το οποίο έχει μεγαλώσει από πλευράς μεγέθους. Η νέα OCTAVIA είναι μακρύτερη και φαρδύτερη και με ακόμα μεγαλύτερο πορτμπαγκάζ ενώ χάρη στη νέα σχεδιαστική γλώσσα της SKODA, διαθέτει ακόμα περισσότερο συναίσθημα. Το ολοκαίνουργιο εσωτερικό συνδυάζει εξαιρετική λειτουργικότητα και ασυναγώνιστους χώρους με υλικά υψηλής ποιότητας και έξυπνα χαρακτηριστικά, ακόμα και στις μικρότερες λεπτομέρειες.
Επιπλέον, διάφορες νέες λύσεις συνδεσιμότητας και συστήματα υποβοήθησης οδηγού προσφέρουν μια ανώτερου επιπέδου οδηγική εμπειρία. Παράλληλα, πιστή στις αρχές της, η SKODA αφήνει να εννοηθεί ότι και στη νέα OCTAVIA θα ισχύσει η εξαιρετική σχέση ποιότητας/τιμής σε συνδυασμό με το δεδομένο πλέον υψηλό επίπεδο ποιότητας SKODA.
Συναισθηματικός σχεδιασμός αμαξώματος με μεγαλύτερες διαστάσεις
- Νέο εμπρός μέρος και οι προηγμένοι καινούργιοι προβολείς
- Το μήκος του αμαξώματος έχει αυξηθεί κατά 19 χιλιοστά (στα 4.689 χλστ.) και το πλάτος κατά 15 χλστ. (στα 1.829 συνολικά). Το μεταξόνιο είναι 2.686 χλστ.
- Οι νέες ελκυστικές γραμμές της οροφής τονίζουν την επιμηκυμένη σιλουέτα του αυτοκινήτου, ενώ οι ζάντες αλουμινίου με διάμετρο έως και 19 ίντσες προσδίδουν ένα ισχυρό παρουσιαστικό.
Η νέα OCTAVIA κατατάσσεται στα πιο αεροδυναμικά αυτοκίνητα στον κόσμο
- Ο νέος σχεδιασμός της SKODA OCTAVIA επιτρέπει εξαιρετική αεροδυναμική με συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd) από 0,24 για το σεντάν αμάξωμα και 0,26 για το wagon.
Η πρώτη OCTAVIA με full LED Matrix προβολείς
- Οι προβολείς εμπρός – πιο στενοί πλέον – και τα πίσω φωτιστικά σώματα είναι τεχνολογίας LED.
- Στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού η OCTAVIA εφοδιάζεται με full Matrix LED προβολείς.
Νέα εσωτερικό με εξαιρετικά γενναιόδωρους χώρους
- Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν ακόμη περισσότερο χώρο για τα γόνατα τους που είναι αυξημένος κατά 78 χιλιοστά. Ο χώρος αποσκευών με 600 λίτρα είναι απλά ο μεγαλύτερος στην κατηγορία.
- Νέο πολυλειτουργικό τιμόνι από το οποίο μπορούν να εκτελεστούν 14 διαφορετικές λειτουργίες.
- Η κεντρική κονσόλα, οι επενδύσεις στις πόρτες και στο ταμπλό έχουν επανασχεδιαστεί.
- Τα νέα εργονομικά καθίσματα με μεγαλύτερη στήριξη μέσης διατίθενται για πρώτη φορά.
Νέο head-up display και δύο οθόνες 10 ιντσών
- Η OCTAVIA είναι το πρώτο μοντέλο της SKODA που διαθέτει head-up display.
- Το Virtual Cockpit στην τελευταία γενιά του ψηφιακού πίνακα οργάνων διαθέτει οθόνη 10 ιντσών
Πρεμιέρα για προηγμένα συστήματα υποβοήθησης, όπως τα Collision Avoidance Assist και Exit Warning
- Σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης με έναν πεζό, ποδηλάτη ή άλλο όχημα το νέο Assist Avoidance Assist (Αποφυγής Σύγκρουσης) υποβοηθά τον οδηγό σε έναν ελεγχόμενο ελιγμό αποφυγής του ατυχήματος.
- Το σύστημα Exit Warning (Προειδοποίησης Εξόδου) επιτρέπει στον οδηγό να γνωρίζει εάν άλλο όχημα ή ποδηλάτης πλησιάζει από πίσω όταν ανοίγει την πόρτα του αυτοκινήτου.
- Χρησιμοποιώντας το σύστημα Hands-on Detect, το αυτοκίνητο είναι σε θέση να ελέγχει εάν ο οδηγός έχει τα χέρια του στο τιμόνι ή αν δεν τα έχει λόγω μιας πιθανής αδιαθεσίας του. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, το σύστημα Emergency Assist μπορεί να ακινητοποιήσει εντελώς το αυτοκίνητο.
Σύγχρονοι κινητήρες με αυξημένη απόδοση και mild-hybrid τεχνολογία
- Η νέα SKODA OCTAVIA θα είναι διαθέσιμη με σύγχρονους TSI και TDI κινητήρες, ισχύος 110-190 PS και 116-200 PS αντίστοιχα, με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Διαθέσιμος και κινητήρας φυσικού αερίου (CNG).
- Σύστημα μίζας γεννήτριας 48 V που παίρνει κίνηση με ιμάντα και μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V. Κάτι που καθιστά δυνατό το «ρολάρισμα» με τον κινητήρα εντελώς απενεργοποιημένο, την ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση και την υποβοήθηση του κινητήρα με ηλεκτρική ώθηση.
Υβριδικό plug-in με δύο διαφορετικές εκδόσεις ισχύος
- Διαθέσιμη plug-in υβριδική έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης 1.4 TSI, σε δύο εκδόσεις, με 204 και 245 ίππους.
- Και οι δύο εκδόσεις θα λανσαριστούν με κιβώτιο αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων.