Κεφάλαια συνολικού ύψους 7 εκατ. ευρώ θα διατεθούν την περίοδο 2020-2023 από την Ελληνική Οργάνωση Παραγωγών Υδατοκαλλιέργειας (ΕΛΟΠΥ) στην κατεύθυνση προώθησης της Brand Strategy του «Fish from Greece- Ελληνικό Ψάρι».
Όπως ανέφερε ο πρόεδρος της ΕΛΟΠΥ Απόστολος Τουραλιάς σε σχετική εκδήλωση
- «για το 2019 τα κεφάλαια που διατέθηκαν στο τρέχον πρόγραμμα διαμορφώθηκαν σε 1,6-1,7 εκατ. ενώ για τη νέα τριετία έχουν προϋπολογιστεί κεφάλαια της τάξεως των 7 εκατ. ευρώ».
Σχετικά με τους στόχους των προγραμμάτων αφορούν σε πρώτη φάση τις αγορές της Ελλάδας και της Ιταλίας, ενώ σε δεύτερο χρόνο στο επίκεντρο θα τεθεί η Γερμανία και η Γαλλία.