Έχοντας ήδη ξεπεράσει το μισό δισ ευρώ πωλήσεων, ο όμιλος Chipita στοχεύει φέτος σε περαιτέρω ανάπτυξη, επενδύοντας στην ενδυνάμωση της ήδη ισχυρής γκάμας προϊόντων, εκμεταλλευόμενος ταυτόχρονα την ευελιξία στις αγορές όπου έχει παρουσία, ενώ παράλληλα προχωρεί σε κινήσεις βελτίωσης της αποδοτικότητας μέσω περιορισμού του λειτουργικού κόστους.
Αιχμή του δόρατος για τον Σπύρο Θεοδωρόπουλο, αποτελούν οι αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ωστόσο, τόσο η ελληνική αγορά όσο και η αμερικανική προβλέπεται να εμφανίσουν βελτιωμένη εικόνα μετά και την καλή επίδοση της περυσινής χρήσης.
Κατά την περυσινή χρονιά τα έσοδα κατέγραψαν αύξηση κατά +10,67% έναντι του 2017 και διαμορφώθηκαν στα 510,2 εκατ. ευρώ.