Στο λανσάρισμα νέων προϊόντων και στο rebranding της μπύρας Fix, εστιάζει η διοίκηση της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, θυγατρικής του ομίλου Carlsberg, σύμφωνα με όσα ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, κ. Dejan Beko, στο περιθώριο χθεσινής εκδήλωσης για την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ, σε συνεργασία με την Safe Water Sports.
Ο κ. Beko ανέφερε ότι μέσα στο 2019 η ΟΖ θα υλοποιήσει επενδύσεις ύψους 12 εκατ. ευρώ (5 εκατ. ευρώ υψηλότερα, από τον αρχικό σχεδιασμό), ενώ θα διατεθούν περί τα 6 εκατ. ευρώ σε promotion.
Σε ό,τι αφορά την πορεία της αγοράς μπύρας, ο κ. Beko ανέφερε ότι είναι θετική και αναμένεται να αυξηθεί και φέτος σε μονοψήφιο ποσοστό της τάξης του 3%-4%. Όπως ο ίδιος ανέφερε, η ΟΖ κινείται σταθερά σε υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με την αγορά.