Tα φετινά οικονομικά αποτελέσματα του Attica Group αποτελούσαν εξ΄ αρχής ένα crash test για τον όμιλο.
Το 2018 είναι το πρώτο έτος της ενοποιημένης εμφάνισης μετά την απορρόφηση της Hellenic Sea Ways (HSW).
Η ATTICA κατέγραψε κύκλο εργασιών 292,86 εκατ. Ευρώ συμπεριλαμβανόμενου του τετραμήνου της HSW, όταν στο ίδιο διάστημα πέρυσι είχε κάνει μόνη της 215,64 εκατ., ενώ η λειτουργική κερδοφορία ενισχύθηκε στα 53,81 (από 47,75 εκατ. πέρυσι).
Ομως το πρόβλημα, με τα ενοποιημένα, πλέον, αποτελέσματα έγκεινται και στο αυξημένο κόστος καυσίμων, που στην κυριολεξία…καίουν την ακτοπλοία.
Σχεδόν 50% ακριβότερο απ΄ ότι πριν 2 χρόνια έρχεται να εξηγήσει αφ΄ ενός το βάρος που εμφανίζεται στα αποτελέσματα του ομίλου- και την εκτίμηση πως η απορρόφηση της HSW δεν απέδωσε όσα αρχικά υπολόγιζαν- αφ΄ ετέρου το γιατί έκανε, τελικά, πίσω η Fortress και το deal με MIG και Πειραιώς “ναυάγησε”…