Ενώ η ημερομηνία για την κατάθεση οικονομικών προσφορών της Νέας Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας ήταν προγραμματισμένη στις 10 Δεκεμβρίου, τελικά ο διαγωνισμός μετατέθηκε για τα μέσα του ερχόμενου Ιανουαρίου.
Η παράταση αυτή κρίθηκε απαραίτητη, σύμφωνα με πηγές, λόγω της καλύτερης προετοιμασίας των 3 σχημάτων που διεκδικούν το έργο που αγγίζει τα 1,8 δισ. ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ).
Η πρώτη φάση ανάπτυξης της Γραμμής 4 περιλαμβάνει το τμήμα Άλσος Βεϊκου-Γουδή με μήκος περίπου 13χλμ και 15 υπόγειους σταθμούς που εδράζονται σε μερικά από τις πιο πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας, όπως η Κυψέλη, τα Εξάρχεια, το Κολωνάκι και του Ζωγράφου.
Το συγκεκριμένο έργο έχει ιδιαίτερη αξία καθώς θα σηματοδοτήσει ποιος θα κατέχει τα πρωτεία στο κατασκευαστικό κλάδο, όχι μόνο λόγω του υψηλού budget αλλά και επειδή ο ανάδοχος -ένας εκ των ΑΚΤΩΡ-ΤΕΡΝΑ-J&P ABAΞ – θα καταφέρει να εξασφαλίσει ένα έργο δεκαετίας, μπαίνοντας μπροστά στο ράλι του ανεκτέλεστου υπολοίπου.