Μία από τις ρητές αναφορές του Stéphane Boujnah, στην παρουσίαση του σχεδιασμού του Euronext για την ΕΧΑΕ αφορούσε την ποντοπόρο ναυτιλία ελληνικών συμφερόντων.
Ξεκάθαρος και ειλικρινής- υπέρ του δέοντος- ο Γάλλος επικεφαλής του ευρωπαϊκού ομίλου- είχε πει-ειδικά για τον κλάδο πως το Euronext σκοπεύει ενεργά σε ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές που βρίσκονται σήμερα σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές – όπως το Όσλο.
- «Θα στείλουμε ανθρώπους να μιλήσουν μαζί τους, να τους πείσουμε να έρθουν στο Χρηματιστήριο Αθηνών».
Υπό την ομπρέλα του Euronext και το χρηματιστήριο της Νορβηγικής πρωτεύουσας, μπορεί εύκολα να λειτουργήσει στην κατεύθυνση του dual listing ορισμένων εταιρειών και στο Euronext Athens.
Κρίνοντας δε από πρόσφατες εκδόσεις εταιρειών Ελλήνων εφοπλιστών οι αποδόσεις μόνο αμελητέες δεν είναι.
Ενδεικτικό το 7,75% της Navios (της Αγγελικής Φράγκου) και το 9% της Contships (του Νικόλα Δ. Πατέρα).
Ιδού λοιπόν, πεδίον δυνητικών νέων εισαγωγών λαμπρόν. ότι δεν επιτεύχθηκε επί θητείας Σπύρου Καπράλου, Σωκράτη Λαζαρίδη και Γιάννου Κοντόπουλου να γίνει επί ημερών Euronext Athens και Stéphane Boujnah.










