Σοβαρές καθυστερήσεις πτήσεων παρατηρούνται τις τελευταίες αρκετές ημέρες στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», προκαλώντας έντονη ανησυχία στους επιβάτες και αντιδράσεις από τις αεροπορικές εταιρείες.
Η Aegean Airlines εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση, αφήνοντας αιχμές στις αρμόδιες αρχές για την κακή διαχείριση του εναέριου χώρου και τις καθυστερήσεις που ταλαιπωρούν τους επιβάτες.
Όπως αναφέρει σχετικά «η παρεχόμενη χωρητικότητα των αφίξεων από τον Έλεγχο Εναέριας Κυκλοφορίας έχει περιοριστεί κατά περίπου 25% στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Αθήνας «Ελ. Βενιζέλος».
Ως συνέπεια, «σημειώνονται καθυστερήσεις στις πτήσεις της τάξεως των 30–40 λεπτών κατά τις πρωινές ώρες, οι οποίες κλιμακώνονται στη διάρκεια της ημέρας, λόγω της αθροιστικής επίδρασης του κύκλου αναχώρησης και επιστροφής των αεροσκαφών από και προς το αεροδρόμιο της Αθήνας».
«Απολογούμαστε και σας διαβεβαιώνουμε ότι καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια, ώστε να περιορίσουμε τις επιπτώσεις για τους επιβάτες» καταλήγει η ανακοίνωση, με την εταιρεία να αποδίδει ευθύνη στη διαδικασία Ελέγχου Εναέριας Κυκλοφορίας.