H φετινή σχολική χρονιά δεν έχει “καλάθι σχολικών” και στην αγορά πλέον δεν ισχύει το ανώτατο εθνικό περιθώριο κέρδους που είχε θεσπιστεί μετά την πανδημία.

Ο Υπουργός Ανάπτυξης ξεκίνησε τις πρωτοβουλίες για τον έλεγχο της αισχροκέρδειας και  στην αγορά σχολικών ειδών.

Οργάνωσε συναντήσεις με εκπροσώπους της αγοράς με δεδομένο ότι πέρυσι τέτοια περίοδο οι αλυσίδες -μετά από συνεννόηση με τον Τάκη Θεοδωρικάκο- είχαν προχωρήσει σε μειώσεις στα σχολικά έως και 15%

Πρώτο ραντεβού, ήταν με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας που ελέγχουν μεγάλο μερίδιο στην αγορά των σχολικών.

Για όλα τα απαραίτητα που προμηθεύονται οι οικογένειες για τους μαθητές, σπουδαστές και φοιτητές τους, όπως τετράδια, στιλό, μολύβια, τσάντες κλπ., ο υπουργός Ανάπτυξης κάλεσε, τους εκπροσώπους των αλυσίδων να διατηρήσουν τις τιμές αμετάβλητες.

  • Τα σούπερ μάρκετ θα στείλουν σαφές μήνυμα στον ανταγωνισμό δηλαδή στις αλυσίδες λιανεμπορίου στον κλάδο των παιχνιδιών, των ηλεκτρονικών και χαρτικών αλλά και των βιβλιοχαρτοπωλείων.

Τις επόμενες μέρες ο Τάκης Θεοδωρικάκος θα πραγματοποιήσει συναντήσεις και με εκπροσώπους και του υπόλοιπου λιανικού εμπορίου στα σχολικά.

Και σε αυτά τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης ο υπουργός προέτρεψε τους επιχειρηματίες να επιδείξουν αυτοσυγκράτηση στις αυξήσεις.


Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Τάκης Θεοδωρικάκος με τους εκπροσώπους των σούπερ μάρκετ συζήτησαν και για τις τιμές στα τρόφιμα και άλλα είδη διατροφής και νοικοκυριού.

Και σε αυτά τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης ο υπουργός προέτρεψε τους επιχειρηματίες να επιδείξουν αυτοσυγκράτηση στις αυξήσεις. Για το σκοπό αυτό ο ίδιος αναμένεται να συναντηθεί και με προμηθευτές και βιομήχανους των προαναφερόμενων κλάδων.

  • Πέρυσι από τον Οκτώβριο του 2024 έως και τον Ιανουάριο του 2025 ο Τάκης Θεοδωρικάκος κατόπιν συναντήσεων που είχε με την αγορά είχε πετύχει μειώσεις τιμών σε περίπου 700 κωδικούς προϊόντων.

Πληροφορίες, αναφέρουν, ότι ο υπουργός Ανάπτυξης αναμένεται με αντίστοιχης μορφής πρωτοβουλία να φέρει παρόμοια αποτελέσματα σε ένα ευρύ φάσμα βασικών αγαθών, απαραίτητων για τη διαβίωση των οικογενειών.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ ο δείκτης τιμών καταναλωτή επηρεάστηκε κυριότερα από τον τομέα των υπηρεσιών.

Ενοίκια, ένδυση και υπόδηση, ξενοδοχεία και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας είχαν τη μεγαλύτερη επίπτωση στην αύξηση του πληθωρισμού τον Ιούλιο στο 3,1%.