Με τρεις σημαντικές διακρίσεις τιμήθηκε η Endless EC στα Retail Business Awards 2024, τον μεγαλύτερο θεσμό επιβράβευσης της αριστείας στο ελληνικό λιανεμπόριο και τη βιομηχανία, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη σύγχρονη επικοινωνία με τον καταναλωτή. 

Η εταιρεία απέσπασε Silver βραβείο στην κατηγορία “Best Suppliers Product Packaging” και δύο Bronze βραβεία, στις κατηγορίες “Suppliers Brand Campaign” και “Suppliers Brand Social Media Campaign” αντίστοιχα, για τη συνολική στρατηγική λανσαρίσματος της νέας σειράς προϊόντων Endless #goodmood.

Η σειρά #goodmood, που περιλαμβάνει υγρά γενικού καθαρισμού και συμπυκνωμένα μαλακτικά ρούχων, διαφοροποιήθηκε άμεσα στο ράφι με φιάλες απόλυτα διαφανείς, έντονα χρώματα ανάλογα με το άρωμα, 100% ανακυκλώσιμα υλικά και καινοτόμες pouch συσκευασίες για εύκολο refill, μειώνοντας τη χρήση πλαστικού έως και 65%. Ο σχεδιασμός της συσκευασίας όχι μόνο εξασφαλίζει αισθητική υπεροχή και πρακτικότητα, αλλά ενισχύει και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, απαντώντας στις απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή.

Με κεντρικό μήνυμα «#goodmood να υπάρχει και όλα καλά», η 360° καμπάνια επικοινώνησε αποτελεσματικά την ταυτότητα της σειράς ως μιας φρέσκιας, ελληνικής πρότασης με προσιτή τιμή, υψηλή ποιότητα και έντονη συναισθηματική αξία. Μέσα από χιουμοριστικά σενάρια και καθημερινές στιγμές η καμπάνια δημιούργησε ισχυρή σύνδεση και αναγνωρισιμότητα για το brand.

Η τριπλή διάκριση στα Retail Business Awards 2024 αποτελεί ισχυρή επιβεβαίωση της στρατηγικής επιλογής της Endless EC να καινοτομεί σε κάθε επίπεδο — από το προϊόν και τη συσκευασία, μέχρι την επικοινωνία και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα. Με θεμέλιο την ποιότητα και έμπνευση το #goodmood, η Endless EC συνεχίζει να ξεχωρίζει δυναμικά στην ελληνική αγορά