Μέχρι πριν λίγους μήνες η AVE (ex Audiovisual) ήταν γνωστή, κυρίως για την παρουσία της στον ευρύτερο χώρο του gaming (videogames, κονσόλες, εκμετάλλευση κινηματογραφικών ταινιών και άλλων συναφών δραστηριοτήτων/υπηρεσιών).
Ακολούθησε η διεύρυνση προς τον κλάδο των σούπερ-μάρκετ- όπου μεταξύ άλλων επαφές υπήρξαν με ονόματα όπως λ.χ. Κρητικός, Market In, με την εταιρεία να αποκτά το δικαίωμα franchise της Carrefour. Το 2024 η διοίκηση της AVE μέσω αμκ, “κουρέματος” δανείων- κατάφερε να συμμαζέψει τις υποχρεώσεις της, ενώ εμφάνισε (λογιστικά ) κέρδη με την Retail and More.
Εχοντας εξασφαλίσει την άδεια (του mega franchise) από τον γαλλικό όμιλο, ανέπτυξε σταδιακά δίκτυο 45 καταστημάτων Carrefour (18 εταιρικά, τα 11 από την εξαγορά της αλυσίδας Economy), ήρθε σε επαφές με αρκετές μεσαιομικρές αλυσίδες του κλάδου, για να φτάσει στην ανακοίνωση συμφωνίας “μνημονίου συνεργασίας” με προοπτική την εξαγορά του 40% της αλυσίδας Bazaar/Βερούκας. Με την προϋπόθεση πως, μετά την διενέργεια του νομικού και οικονομικού ελέγχου, θα κλείσει το deal η Retail & More ανεβαίνει κατηγορία, φιλοδοξώντας την περαιτέρω μεγέθυνση που θα την φέρει στο Top 7. Από τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που έχουν διασφαλίσει οι Νίκος και Γιάννης Βαρδινογιάννης το δικαίωμα ανάπτυξης του σήματος Carrefour στις αγορές 5 γειτονικών χωρών (Αλβανία, Βουλγαρία, Βόρεια Μακεδονία, Κόσσοβο και Σερβία).
Ενδιαφέρον το εγχείρημα, σε έναν κλάδο που το 2024 καταγράφηκαν πωλήσεις 12,1 δισ. (από 11,8 δισ. το 2023/σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών Circana) και την πρώτη 5άδα να απαρτίζεται από τους Σκλαβενίτη (5,1 δισ.) Lidl (στα 2 δισ.) Α Β Βασιλόπουλος (1,94 δισ.), ΜΕΤRO (1,65 δισ.) Μασούτης (1,15 δισ.) Κρητικός (εκτίμηση για 780 εκατ. ευρώ)-στοιχεία Forbes. Σημειωτέον πως, η Μασούτης ανεβαίνει θέση με την εξαγορά της Κρητικός.