Ο Tony Fletcher ανέλαβε τη θέση του Global Marketing Director στη FREENOW
Στρατηγική καθοδήγηση του branding και marketing με έμφαση στις υπηρεσίες ταξί και την εμπειρία οδηγών.
Η FREENOW, το No.1 Taxi App στην Ελλάδα και η εφαρμογή πολλαπλών επιλογών μετακίνησης στην Ευρώπη με επίκεντρο τις υπηρεσίες ταξί, ανακοίνωσε την ανάληψη καθηκόντων από τον Tony Fletcher ως Global Marketing Director. Στο νέο του ρόλο, θα κατευθύνει στρατηγικά τις κεντρικές και τοπικές ομάδες marketing, υλοποιώντας στοχευμένες καμπάνιες για τη σύνδεση του brand με το κοινό της εφαρμογής σε περισσότερες από 150 πόλεις στην Ευρώπη.
Ο Tony Fletcher διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στο consumer marketing και το branding, έχοντας δραστηριοποιηθεί σε 40 αγορές παγκοσμίως και σε διάφορους κλάδους όπως η τεχνολογία, το λιανεμπόριο, τα καταναλωτικά αγαθά και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Έχει αποδείξει την ικανότητά του στη στρατηγική marketing, διαφήμιση, branding, performance και growth marketing σε μερικές από τις μεγαλύτερες πολυεθνικές εταιρείες παγκοσμίως, όπως οι TJX, MediaCom, LEGO, P&G, Volkswagen, IKEA, Sky, καθώς και σε καινοτόμα τεχνολογικά scale-ups όπως τα Too Good To Go, Klook και 21 Buttons, τόσο από πλευράς πελάτη όσο και από πλευράς agency.