Το “άνοιγμα” της ΚΡΙ-ΚΡΙ στις αγορές του εξωτερικού καθώς και η διαρκής επέκταση και αναβάθμιση των δραστηριοτήτων της φαίνεται πως αποτελούν τα σημαντικότερα συστατικά της επιτυχίας της ιστορικής γαλακτοβιομηχανίας.

Τουλάχιστον αυτό αποτυπώνεται από τα νεότερα οικονομικά στοιχεία για το πρώτο τρίμηνο του 2025 που δημοσίευσε η εταιρεία, που μεταξύ άλλων ανέφερε:

-66,38 εκατ. ευρώ σε κύκλο εργασιών, έναντι 52,48 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2024 (αυξημένος κατά 26,5%).

Λειτουργικά κέρδη (EBITDA) 10,49 εκατ. ευρώ έναντι 9,86 εκατ. ευρώ το 2024.

-κέρδη προ φόρων ύψους 8,98 εκατ. ευρώ έναντι 8,72 εκατ. ευρώ το 2024. Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε 7,25 εκατ. ευρώ έναντι 6,82 εκατ. ευρώ το 2024.

Από τους επιμέρους κλάδους δραστηριοποίησης:

*Στον κλάδο γιαουρτιού συνολικά οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 25,4% σε αξία και 24,2% σε όγκο.

*Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις συνεχίζουν να παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη +38,8%, ξεπερνώντας τα 40 εκατ. ευρώ. Πλέον, προσεγγίζουν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών. Η σημαντική ώθηση έρχεται από τις βασικές αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου [+54%] και της Ιταλίας [+18%].

*Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού οι πωλήσεις ξεπέρασαν τα 18,3 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 3,5% σε αξία.  Αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών στα γιαούρτια ιδιωτικής ετικέτας, ως αποτέλεσμα των επιλογών τους για οικονομικότερα προϊόντα. Πλέον, το μερίδιο αγοράς των γιαουρτιών ιδιωτικής ετικέτας φτάνει το 37,5% σε όγκο, προκαλώντας ισχυρή πίεση στα μερίδια των επώνυμων γιαουρτιών. Τα branded γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ απώλεσαν μερίδιο 2,4 ποσοστιαίες μονάδες, με το μερίδιο να διαμορφώνεται στο 13,4%, διατηρώντας τη 2η θέση της αγοράς [στοιχεία Circana σε αξία,  Ιαν.-Μαρ. 2025].

*Στον κλάδο του παγωτού, όπου το α’ τρίμηνο δεν είναι αντιπροσωπευτικό των ετήσιων αποτελεσμάτων λόγω της μεγάλης εποχικότητας, οι πωλήσεις εσωτερικού διαμορφώθηκαν σε 3,92 εκατ. ευρώ έναντι 3,66 εκατ. ευρώ της προηγούμενης αντίστοιχης περιόδου (αύξηση 6,9%).

Αναφορικά με την επενδυτική δραστηριότητα, η ΚΡΙ-ΚΡΙ έχει ήδη ξεκινήσει να υλοποιεί το τριετές επενδυτικό σχέδιο της “Greek yogurt dynamo”, συνολικού προϋπολογισμού 52,2 εκατ. ευρώ το οποίο έχει υποβληθεί προς ένταξη στις διατάξεις του Ν.4864/2021, ως Στρατηγική Επένδυση. Το έργο αφορά στην αύξηση/επέκταση της δυναμικότητας στα προϊόντα γιαουρτιού και παγωτού μέσω του εκσυγχρονισμού και της αναβάθμισης της μεταποιητικής διαδικασίας, με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη. Στο α’ τρίμηνο 2025, πραγματοποιήθηκαν αγορές παγίων ύψους περίπου 4,5 εκατ. ευρώ. Συνολικά, για τη χρήση 2025, αναμένεται να υλοποιηθούν επενδύσεις ύψους 21 εκατ. ευρώ – 25 εκατ. ευρώ.