22,8% αυξήθηκε ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz την περίοδο του Πάσχα και 34% για αγορές μέσω Skroutz app αντίστοιχα.
Το Skroutz, το δημοφιλέστερο marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την online αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στο Skroutz για την περίοδο του Πάσχα (07-20/4/2025) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (21/4-5/5/2024). Σύμφωνα με τα στοιχεία, η μέση τιμή του καλαθιού ξεπέρασε τα 66€, σημειώνοντας αύξηση κατά 6,53% σε σύγκριση με πέρυσι, ενώ ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz αυξήθηκε κατά 22,80% και 34% για αγορές μέσω Skroutz app εν συγκρίσει με το 2024.
Παράλληλα αύξηση 15,3% σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα, ενώ οι παραγγελίες που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz App αυξήθηκαν κατά 25,8% σε σχέση με πέρυσι. Ποσοστά αύξησης που καταδεικνύουν τη συνεχώς αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών στις on-the-go αγορές.
Αρκετά νωρίτερα φαίνεται, σύμφωνα με τα στοιχεία, πως έκαναν οι καταναλωτές τα online ψώνια τους φέτος με την Τετάρτη πριν τη Μεγάλη Εβδομάδα να είναι η μέρα με τις περισσότερες παραγγελίες, σε ποσοστό 53% επί του συνολικού αριθμού των παραγγελιών που έγιναν την εξεταζόμενη περίοδο. Αντίθετα, το 2024 το 56% των παραγγελιών είχαν γίνει τη Μεγάλη Δευτέρα (29.04.2024), με τους καταναλωτές να δείχνουν ότι προτίμησαν το last minute shopping. Δεν έλειψαν ωστόσο και φέτος και εκείνοι οι καταναλωτές που επέλεξαν να κάνουν αγορές της τελευταίας στιγμής, χρησιμοποιώντας την Express Παράδοση, αυξάνοντας τον αριθμό των εν λόγω παραγγελιών κατά 2% σε σχέση με το 2024.
Όσον αφορά στους τρόπους πληρωμής, οι καταναλωτές και φέτος έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης στο πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” που προσφέρει το Skroutz, για παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα 165€ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που πλήρωσαν με Google Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 51€ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 54€ κατά μέσο όρο. Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, κάτι που αποδεικνύεται και από την αυξανόμενη χρήση των προσφερόμενων μεθόδων πληρωμής στο Skroutz.
Στοιχεία για τη Last Mile εμπειρία του καταναλωτή
Πώς όμως προτίμησαν οι καταναλωτές να παραλάβουν τις παραγγελίες τους; Και σε αυτή την περίπτωση τα δεδομένα καταδεικνύουν την προτίμηση των καταναλωτών για εύκολες και γρήγορες παραδόσεις με βάση τις δικές τους ανάγκες. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ποσοστό των παραγγελιών που παραδόθηκαν μέσω Skroutz Point άγγιζε το 16% επί του συνόλου το 2023, το 32% το 2024 και το 42% για το Πάσχα του 2025.
Χαρακτηριστική είναι η αύξηση των ποσοστών διεκπεραιωμένων παραγγελιών μέσω Skroutz Last Mile για τα 3 τελευταία χρόνια και σε αυτή την περίπτωση με το Πάσχα του 2023 να καταγράφεται το 41% επί του συνόλου των παραγγελιών, ποσοστό που άγγιξε το 49% το 2024 και το 55% για το 2025 (αύξηση 30% σε σχέση με πέρυσι επί του αριθμού διεκπεραιωμένων SLM παραγγελιών).
Τέλος, σημαντική είναι η αύξηση και των παραγγελιών που “έφυγαν” από τις αποθήκες της Skroutz, με ποσοστό αύξησης 62% σε σχέση με τον αριθμό παραγγελιών αντίστοιχα για το 2024.
Δημοφιλέστερες κατηγορίες προϊόντων
Οι κατηγορίες προϊόντων που σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις για την πασχαλινή περίοδο 2025 είναι:
Ειδικά Συμπληρώματα Διατροφής
Sneakers
Θήκες Κινητών
Βιταμίνες
Ανδρικές Μπλούζες
Κινητά Τηλέφωνα
Κρέμες Προσώπου
Πασχαλινές Λαμπάδες
Αντηλιακά
Σαμπουάν
Η μεγαλύτερη αύξηση στον αριθμό των πωλήσεων σημειώθηκε στην κατηγορία Sneakers (33,82%) με τις Πασχαλινές Λαμπάδες να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 26% σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα.