Νέο επεισόδιο (Νο 23) on demand – ραδιοφωνική εκπομπή – Talk Radio 989
Ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio του Talk Radio 989 by Alpha τον συνιδρυτή & γενικό διευθυντή της Ίασις, Νίκο Μπαλτά, συζήτησαν στο πώς το μάρκετινγκ του κοινωνικού σκοπού μπορεί να μετατρέψει κάθε επιχείρηση σε φορέα αλλαγής, εξετάζοντας πρακτικές και στρατηγικές που κάνουν τη διαφορά.
Στην εκπομπή συζητήθηκε το μάρκετινγκ κοινωνικού σκοπού και ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία ισχυρότερων σχέσεων μεταξύ μιας επιχείρησης και των πελατών της. Τονίστηκε ότι οι καταναλωτές πλέον επιλέγουν επιχειρήσεις που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες τους, γεγονός που καθιστά την κοινωνική υπευθυνότητα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ένα βασικό ερώτημα που τέθηκε ήταν πώς μια επιχείρηση μπορεί να επιλέξει έναν κοινωνικό σκοπό που να ταιριάζει με την ταυτότητά της. Συζητήθηκε η σημασία της αυθεντικότητας και της σύνδεσης του σκοπού με τις δραστηριότητες ή τις αξίες της εταιρείας, ώστε να υπάρχει φυσική συνέχεια και όχι απλά μια επιφανειακή προσπάθεια εντυπωσιασμού. Αναλύθηκε επίσης το ζήτημα της επένδυσης σε μια καμπάνια κοινωνικού μάρκετινγκ, με την επισήμανση ότι η επιτυχία δεν εξαρτάται απαραίτητα από το μέγεθος του προϋπολογισμού. Αντίθετα, η στρατηγική, η δημιουργικότητα και η γνήσια δέσμευση είναι οι βασικοί παράγοντες που καθορίζουν το αποτέλεσμα. Για τη μέτρηση της επιτυχίας μιας τέτοιας πρωτοβουλίας, αναφέρθηκαν δείκτες όπως η αύξηση της αναγνωρισιμότητας του brand, η εμπλοκή του κοινού, η κοινωνική επίδραση και, σε ορισμένες περιπτώσεις, η βελτίωση των οικονομικών αποτελεσμάτων. Συζητήθηκε επίσης αν το κοινωνικό μάρκετινγκ αφορά μόνο τη φήμη μιας επιχείρησης ή αν μπορεί να ενισχύσει τις πωλήσεις, με τη γενική διαπίστωση ότι μια ισχυρή κοινωνική ταυτότητα μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη πιστότητα πελατών και αυξημένες συναλλαγές. Ένα άλλο σημαντικό θέμα ήταν ο ρόλος των εργαζομένων σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Τονίστηκε ότι η συμμετοχή τους είναι καθοριστική για την επιτυχία, καθώς μια εσωτερικά αποδεκτή και υποστηριζόμενη στρατηγική έχει μεγαλύτερη πιθανότητα να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού.
Τέλος, συζητήθηκε πώς μια επιχείρηση μπορεί να επικοινωνήσει τον κοινωνικό της σκοπό αυθεντικά, αποφεύγοντας το ρίσκο να φανεί ως διαφημιστικό τέχνασμα. Η διαφάνεια, η συνέπεια και οι απτές δράσεις κρίθηκαν απαραίτητες για να εξασφαλιστεί η γνήσια εμπιστοσύνη του κοινού.
Κάθε εβδομάδα, ο Θέμης Σαρανταένας, με τη συμμετοχή καταξιωμένων καλεσμένων από την αγορά, θα αποκαλύπτει τεχνικές και βέλτιστες πρακτικές που οι επιχειρηματίες μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα. Με απλή και προσιτή γλώσσα, θα παρέχονται ρεαλιστικά παραδείγματα και πρακτικές συμβουλές. Στόχος της εκπομπής είναι να γίνει ένας πολύτιμος σύμμαχος για τους επιχειρηματίες, βοηθώντας τους να εξελίξουν τις επιχειρήσεις τους και να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στον σύγχρονο ανταγωνισμό.
Επιμελείται και παρουσιάζει ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας.
Η εκπομπή μεταδίδεται ζωντανά κάθε Σάββατο 18.00-19.00 από το Talk Radio 98,9FM by Alpha.
Τη συγκεκριμένη εκπομπή (Νο 23) «Κοινωνικό Μάρκετινγκ: Όταν οι Αξίες Γίνονται Δράση» μπορείτε να την ακούσετε εδώ: https://marketingconsultant.gr/koinoniko-marketingk-otan-oi-aksies-ginontai-drasi/