Έρευνα που διενεργήθηκε σε συνεργασία με τη Revolut, την εφαρμογή χρηματοοικονομικών με περισσότερους από 50 εκατομμύρια πελάτες παγκοσμίως και πάνω από 1 εκατομμύριο στην Ελλάδα, διαπίστωσε ότι πάνω από το ένα τρίτο των Ελλήνων καταναλωτών (35%) θα ανέβαλε την αποταμίευση για την αγορά σπιτιού προκειμένου να ικανοποιήσει βραχυπρόθεσμους και μεσοπρόθεσμους στόχους.

Οι Έλληνες καταναλωτές που ρωτήθηκαν σχετικά με το ποια σημαντικά οικονομικά σχέδια θα ανέβαλαν για την ικανοποίηση πιο άμεσων στόχων, δήλωσαν ότι θα μπορούσαν να βάλουν σε δεύτερη μοίρα την αγορά νέου αυτοκινήτου (55%), το άνοιγμα δικής τους επιχείρησης (16%) ή τη δημιουργία οικογένειας (10%).

Η έρευνα διεξήχθη από την εταιρεία Dynata σε δείγμα 1.000 καταναλωτών σε όλη την Ελλάδα, με τα ευρήματα να είναι αντιπροσωπευτικά για τα άτομα από κάθε περιοχή.

Το 59% των ερωτηθέντων επισήμανε επίσης την έλλειψη διαθέσιμου εισοδήματος για αποταμίευση μετά την πληρωμή των βασικών δαπανών. Σημαντικό εμπόδιο στην αποταμίευση αποτελούν επίσης τα απροσδόκητα έξοδα, όπως ανέφερε το 47% των συμμετεχόντων.

Παράλληλα, το 26% των Ελλήνων πιστεύει ότι δεν θα μπορέσει ποτέ να αποταμιεύσει σταθερά αρκετά χρήματα για τους πιο σημαντικούς σκοπούς στη ζωή τους, και για αυτό εστιάζει σε πιο άμεσους στόχους.

Ο Ignacio Zunzunegui, Επικεφαλής της Revolut για την Ανάπτυξη στη Νότια Ευρώπη, δήλωσε: «Αυτά τα στοιχεία δείχνουν μια ανησυχητική πραγματικότητα: πολλοί καταναλωτές στην Ελλάδα αναγκάζονται να αναβάλουν σημαντικούς οικονομικούς στόχους λόγω της έλλειψης οικονομικού περιθωρίου μετά την πληρωμή των βασικών εξόδων και τυχόν απρόβλεπτων γεγονότων. Στη Revolut, θέλουμε να το αλλάξουμε αυτό παρέχοντας προσιτά και έξυπνα εργαλεία που βοηθούν τους ανθρώπους να διαχειρίζονται καλύτερα τα χρήματά τους, να δημιουργούν αποτελεσματικές αποταμιευτικές συνήθειες και να σχεδιάζουν το μέλλον με μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.»

Για να βοηθήσει τους καταναλωτές να διαχειριστούν πιο εύκολα τα χρήματά τους, η Revolut προσφέρει εργαλεία που διευκολύνουν την αποταμίευση και τον προϋπολογισμό. Η λειτουργία Ψιλών στρογγυλοποιεί αυτόματα κάθε αγορά και βάζει τα ρέστα στην άκρη. Έτσι, η αποταμίευση γίνεται εύκολη και απλή υπόθεση. Παράλληλα, με τα Στατιστικά, οι χρήστες έχουν μια επισκόπηση των καταναλωτικών τους συνηθειών σε πραγματικό χρόνο, πράγμα που τους βοηθάει να παρακολουθούν τα έξοδα, να εντοπίζουν ευκαιρίες αποταμίευσης και να υιοθετούν μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση στην οικονομική διαχείριση.