Οι μεταβολές στις καταναλωτικές συνήθειες και προτεραιότητες, τα νέα κανάλια διανομής, αλλά η συνολική αποτύπωση της ελληνικής αγοράς λιανικής ήταν σημεία που αναλύθηκαν στο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων της Endless EC. Παράλληλα, παρουσιάστηκε η πορεία των προϊόντων της εταιρείας κατά το 2024, όπως αυτή σηματοδοτήθηκε από την διεύρυνση του αποτυπώματός της στην αγορά των καθαριστικών γενικής χρήσης και μαλακτικών με τη σειρά #goodmood.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου περιεγράφηκαν οι στόχοι σε επίπεδο πωλήσεων για την χρονιά που τώρα ξεκινάει, ενώ τα μέλη της ομάδας διοίκησης παρουσίασαν τις προτεραιότητες και πολιτικές που θα απασχολήσουν τα αντίστοιχα τμήματα της εταιρείας φέτος. 

Στην εκδήλωση, που στην εξέλιξή της συμμετείχε το σύνολο των εργαζομένων της εταιρείας, ο Διευθύνων Σύμβουλος, Γιώργος Τρακάκης, αναφέρθηκε στην κατά 98% επίτευξη στόχων πωλήσεων το 2024 και στην κατά 99% επίτευξη στόχου τζίρου, καθώς και στα βήματα που έγιναν σε επίπεδο εσωτερικής οργάνωσης και βελτιστοποίησης διαδικασιών. Παράλληλα, αναφέρθηκε στην στρατηγική ανάπτυξης πενταετίας που θα βασισθεί στη διαφοροποίηση των προϊόντων, στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, στην προσέλκυση νέων ταλέντων και στην ανάπτυξη του υφιστάμενου δυναμικού, καθώς και στην περαιτέρω καθετοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών.

Κεντρικό σημείο της βραδιάς, η παρουσίαση του επετειακού προϊοντικού λογοτύπου για τη συμπλήρωση των πρώτων 40 χρόνων λειτουργίας της εταιρείας. «Το 2025 μας βρίσκει έτοιμους για περισσότερα. Μια οικογένεια 256 ανθρώπων που θέλουμε να παράγουμε προϊόντα και λύσεις που απαντούν στις ανάγκες μιας κοινωνίας που αναζητά το καλύτερο στην καλύτερη τιμή. Νέοι, αλλά πλέον και έμπειροι, προσβλέπουμε σε μια χρονιά που θα επιβραβεύσει τις προσπάθειές μας και θα ωριμάσει τις συνθήκες της περαιτέρω ανάπτυξής μας.» σημείωσε ο κ. Τρακάκης.